Oprettet December 1, 2011 Så har jeg været afsted til Nf igen idag, men denne gang var jeg langt nok henne. Den var vokset 1,7 cm siden jeg var der for 8 dage siden.. Og testen viste 1:9460 så det var bare dejligt :loveshower Den var rigtig aktiv, smuttede rundt så hun havde lidt problemer med alle målene.. ( en tidlig trods alder ) Men alt var fint. :glad Så er der MD den 24.1.12.. Og terminen blev rykket til den 11. juni.. I skal ikke snydes for nye dejlige billede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2011 Kæmpe tillykke :loveshower Dejligt, dejligt, dejligt at høre - og skønt med billeder :balloons Uhhh, glæder mig til NF i morgen - men er også noget nervøs, så kryds for mig :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2011 Så har jeg været afsted til Nf igen idag, men denne gang var jeg langt nok henne. Den var vokset 1,7 cm siden jeg var der for 8 dage siden.. Og testen viste 1:9460 så det var bare dejligt :loveshower Den var rigtig aktiv, smuttede rundt så hun havde lidt problemer med alle målene.. ( en tidlig trods alder ) Men alt var fint. :glad Så er der MD den 24.1.12.. Og terminen blev rykket til den 11. juni.. I skal ikke snydes for nye dejlige billede Det lyder jo skønt, stort tillykke. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2011 Krydser alle mine fingre :goodluck Glæder mig til at høre hvordan det går, men er sikker på alt er som det skal være :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites