karinabm

1 lægebesøg, med gode og lidt dårlige nyheder.

5 indlæg i dette emne

Hej Allesammen.

Jeg bliver lige nødt til at dele mit føste lægebesøg med jer.

Igår skulle jeg til min første graviditetsundersøgelse hos lægen. Besøget hos min læge gik rigtig fint, jeg blev jo vejet, undersøgt og fik taget mit blodtryk. Alt så fint ud.

Efterfølgende skulle jeg have taget en blodprøve og urinprøve hos sygeplejerskerne. Min urinprøve, viste at jeg har lidt blod i min urin, så de ville sende den ind til yderligere undersøgelser. Så mandag kan jeg ringe ind og hører resultatet. Sygeplejesken sagde, at det kunne skyldes, at jeg lige havde fået lavet en gyn-undersøgelse hos min læge. Så jeg venter spændt til mandag med at få svaret.

Så jeg håber virkelig, at de kommer med et positivt svar.

Del dette indlæg

Dejligt at det meste så rigtig fint ud :loveshower Og du skal ikke være bange for blod i urinen, det er garanteret bare pga. din gyn undersøgelse, og ellers er det blærebetændelse, hvilket jo er meget hyppigt når man er gravid :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det vil jeg nu også sige, det kan skyldes både gyn og blærebetændelse.

Du skal ikke være urolig, hvis alt ser ud som det skulle så er alt helt iorden. :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan gik det egentlig med prøven?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødt af dig og spørge :kram2 . Det gik faktisk rigtig fint, der var ikke noget unormalt ved mine prøver, så jeg kan endelig slappe af.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER