Besvaret November 24, 2010 :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Mon jeg skal tage den med på job i morgen? Arbejder i en inkassoafdeling ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Mon jeg skal tage den med på job i morgen? Arbejder i en inkassoafdeling ;) haha ja det var en god idé :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 :D :D Og skræmmende også.... Den fik mig sådan til at tænke på den Telia-reklame der kører i øjeblikket. Gud fader et sprog :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 :D :D Og skræmmende også.... Den fik mig sådan til at tænke på den Telia-reklame der kører i øjeblikket. Gud fader et sprog :blink ja den minder om det. Men det er lidt sjovt, for nu er jeg jo desværre ved at være gammel. Og da jeg startede med at arbejde på kontor i sin tid, der skrev vi altid: I det jeg refererer til Deres henvendelse af d.s., Tillader jeg mig herved og i den dur..... og det er jo så forældet, med mindre man er advokat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Det gør ondt, dybt inde imit pantefoged hjerte at se den slags... suk... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Det gør ondt, dybt inde imit pantefoged hjerte at se den slags... suk... hehe ja det kan jeg godt forstå Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 :haha :haha :haha :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites