Anna1980

når man er træt. puha jeg bekymrer mig om alt

5 indlæg i dette emne

Ja som overskiften siger, når jeg er træt så kommer alle bekymringerne op i mig. Gør jeg det godt nok? Kan Tobias det han skal i den alder han har nu?tager han godt nok på i vægt? Han levner næsten fra hver flaske i øjeblikket. Hvor jeg tænker for meget tror jeg. Skal lige siges at jeg har kun sovet 2-3 timer i træk de sidste to nætter og ikke kunne sove om dagen i går, så er mega træt. Tobias er blevet forkølet, heldigvis er han ikke overvildt pylret, men lidt er han. Han vil gerne op noget mere end normalt, men det kan jo forventes når han er skidt. Håber der er andre mødre der har det ligesom mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er bestemt ikke den eneste. Jeg synes også bekymringerne er større når jeg er træt end når jeg får sovet. F.eks. i nat var Ronja ikke så meget for at sove så jeg har heller ikke fået sovet, så i dag synes jeg også tankerne kører om hun nu får nok mad? Om hun får sovet nok? Virker hun ikke lidt splat? osv. osv. osv.

Men de små er jo lige så ok som normalt selvom vi ikke får sovet nok om natten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har du ret i. Dejligt at høre jeg ikke er alene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er bestemt ikke alene... Jeg er ekspert i at bekymre mig :rolleyes Troede og håbede det blev bedre nu vi har fået nummer to, men det er slet ikke tilfældet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du trænger vist til et kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER