Sandie

navn til baby ?

55 indlæg i dette emne

Kan man dette : Naya Hailey Steiness ?? lyder det forkert eller rigtigt...

og ja jeg kan godt tåle ærlige meninger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan rigtig godt lide det :loveshower For mig lyder det rigtigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor er Naya et smukt navn :biglove

Og resten passer rigtig godt til. Det er altså et fedt navn!

Hvad hvis det bliver en dreng?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor er Naya et smukt navn :biglove

Og resten passer rigtig godt til. Det er altså et fedt navn!

Hvad hvis det bliver en dreng?

Ja det jo det.. vi skal have fundet et drengenavn også.. det er bare noget sværere.. Nu skulle vi lige have styr på pigenavn.. kunne ikke finde ud af om det klinger godt sammen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også rigtig godt lide det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det jo det.. vi skal have fundet et drengenavn også.. det er bare noget sværere.. Nu skulle vi lige have styr på pigenavn.. kunne ikke finde ud af om det klinger godt sammen...

Det synes jeg bestemt det gør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AJ, det er da et virkelig laekkert navn i det store hele og Naya er baade soedt og fint :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er rigtig fint, men synes måske at Naya og Nadja ligger meget tæt op af hinanden :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes Naya er meget smukt og passer supergodt til Nadja! :super

Er dog lidt i tvivl om hvad jeg synes om at sætte set sammen med Hailey... Måske er det bare fordi jeg er så jysk, at jeg ikke helt kan forholde mig til navnet Hailey (jeg går selv og drømmer om en søn ved navn Bruce, men kan bare ikke rumme det, når jeg bor i lillebitte Danmark - sådan er jeg bare :)), eller også ER det sammenblandingen af Naya (som lyder så fint og nordisk) og Hailey (der for mig er sådan mere ærkeamerikansk) der får mig til at tvivle. Eller måske skal jeg bare lige vænne mig til det... Jeg er usikker...

Men Naya synes jeg i hvert fald er fint! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har Nadja også to navne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er total med på Naya Hailey :loveshower :loveshower

Prikkede lige til manden og om vores næste barn ikk skal hedde Hailey hvis det blir en pige. Sys det er såååå fint. Og er lidt ærgelig over vi allerede har fundet navn til vores lille prinsesse i maven hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Sandie..... Naya Hailey :kuller

Det er enormt fint! Fik helt kuldegysninger da jeg læste det.... Hormonella er man vel :blush :rolleyes

Jeg synes det er nogle rigtig søde navne, og det passer også godt med Steiness.... Har Nadja 2 navne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps det ved du godt jeg synes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er et vildt flot navn!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde alle sammen :) Tak fordi i gider svare mig. Vi synes ikke selv at have en Nadja og Naya vil være for meget ens, men tak fordi du skriver det det jo bestemt også sådan noget man skal tænke over :)

Er dog lidt i tvivl om hvad jeg synes om at sætte set sammen med Hailey... Måske er det bare fordi jeg er så jysk, at jeg ikke helt kan forholde mig til navnet Hailey (jeg går selv og drømmer om en søn ved navn Bruce, men kan bare ikke rumme det, når jeg bor i lillebitte Danmark - sådan er jeg bare :)), eller også ER det sammenblandingen af Naya (som lyder så fint og nordisk) og Hailey (der for mig er sådan mere ærkeamerikansk) der får mig til at tvivle. Eller måske skal jeg bare lige vænne mig til det... Jeg er usikker...

Men Naya synes jeg i hvert fald er fint! :loveshower

Ja Hailey er meget amerikansk hvilke jeg elsker, stod det til mig skulle hun hedde det til fornavn, men manden er ikke så god til at udtale det (og Nadja's mellemnavn) derfor SKAL det være som mellemnavn, så Hailey vil altid skulle brugt hvis det blev en pige. Jeg har det jo lidt som dig.. om man kan Naya Hailey ;)

Ja Nadja har bestemt også et mellemnavn.. faktisk bruger jeg det meget derhjemme ;) Hun hedder Nadja Ashley :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drengenavn...

Kan i så ikke hjælpe mig her også.. Hvis det bliver en dreng, ville jeg gerne have han skulle hedde Noa til mellemnavn. mit ynglingsnavn ville være Chritopher Noa Steiness men manden kan ikke lide Christopher...

Har i nogle ideer til drengenavne ... ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:7himmel Vil bare lige sige jeg synes Naya Hailey og Nadja Ashley er to navne som bare er perfekte sammen :loveshower Håber næsten det bliver en pige :7himmel

Den eneste måde hvor navnene kunne "hænge mere sammen" var faktisk hvis Naya også var med J :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:7himmel Vil bare lige sige jeg synes Naya Hailey og Nadja Ashley er to navne som bare er perfekte sammen :loveshower Håber næsten det bliver en pige :7himmel

Den eneste måde hvor navnene kunne "hænge mere sammen" var faktisk hvis Naya også var med J :rolleyes

Det har du ret i med j'et, men kan godt lide Y'et pga der også er y i mellemnavnet.. Navnemæssigt håbet jeg også mest på pige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg synes lidt det er synd navnet er så lidt dansk som det er. Hvis jeg så det navn ville jeg ikke gætte på det var en dansker, der hed det og det synes jeg man skal kunne sige. Jeg ville bedre kunne lide det, hvis det var Naja (som jeg også overvejede til min egen datter). Men jeg synes Naja og Nadja er alt for ens - synes faktisk også Naya og Nadja er for ens - folk vil komme til at bytte rundt på deres navne alt for ofte!

Derimod er Christopher Noa rigtig flot synes jeg!! Dog igen lidt for lidt dansk, men vil give dig ret i at Kristoffer Noa bare ikke er det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med Naya Hailey :loveshower

Jeg kiggede lige på min navne liste med drengenavne. og kan da prøve at komme med nogle forslag hvis det kan hjælpe. :D

- Carl/Karl Noa

- Kristian/Christian Noa

- Valdemar Noa

- Alex Noa

- August Noa

- Emil Noa

Jeg tror ikke jeg er så god til det med at sætte navnet sammen med mellemnavnet. :D (så hvis det ikke passer sammen så bare overse det hihi ) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg synes lidt det er synd navnet er så lidt dansk som det er. Hvis jeg så det navn ville jeg ikke gætte på det var en dansker, der hed det og det synes jeg man skal kunne sige. Jeg ville bedre kunne lide det, hvis det var Naja (som jeg også overvejede til min egen datter). Men jeg synes Naja og Nadja er alt for ens - synes faktisk også Naya og Nadja er for ens - folk vil komme til at bytte rundt på deres navne alt for ofte!

Derimod er Christopher Noa rigtig flot synes jeg!! Dog igen lidt for lidt dansk, men vil give dig ret i at Kristoffer Noa bare ikke er det samme.

Kan godt lide du skriver for lidt dansk.. Sådan har jeg det ikke ;) Jeg elsker alt amerikansk ;)

Skal helt tænke over om Nadja og Naya vil være for ens.. :blink

Ja jeg elsker også Christopher Noa, men selv med K kan manden slet ikke lide det navn ... så skal finde noget andet end Christopher/Kristoffer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med Naya Hailey :loveshower

Jeg kiggede lige på min navne liste med drengenavne. og kan da prøve at komme med nogle forslag hvis det kan hjælpe. :D

- Carl/Karl Noa

- Kristian/Christian Noa

- Valdemar Noa

- Alex Noa

- August Noa

- Emil Noa

Jeg tror ikke jeg er så god til det med at sætte navnet sammen med mellemnavnet. :D (så hvis det ikke passer sammen så bare overse det hihi ) :D

Kan faktisk også godt lide Kristian/christian.. så skal da lige høre manden om det ;)

Valdemar, Alex og August tror jeg ikke er os, ikke fordi jeg ikke kan lide navnene.. iih jeg er bare så kræsen omkring drengenavn.

Kan faktsik godt lide Emil.. Måske endda Noa Emil i stedet ;) Men min fætters dreng skal hedde emil (dem ser vi ofte) og min søster har altid sagt hvis hun får en dreng skal han hedde emil så kan ikke vælge det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm..... Drengenavne er svære! Men har da tænkt over et par forslag, ved jo slet ikke om det er noget for jer.... Men here goes ;)

Kevin Noa

Matthew Noa

William Noa

Tyler Noa

Jonathan Noa

Liam Noa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm..... Drengenavne er svære! Men har da tænkt over et par forslag, ved jo slet ikke om det er noget for jer.... Men here goes ;)

Tak for forslag.. Kan mærke lidt på mig selv jeg måske skulle overveje at sløjfe Noa.. det bliver da vanskelligt at finde noget der virkelig lyder godt sammen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for forslag.. Kan mærke lidt på mig selv jeg måske skulle overveje at sløjfe Noa.. det bliver da vanskelligt at finde noget der virkelig lyder godt sammen..

Det er jeg faktisk helt enig i..... Noa er svært at sætte sammen med noget, hvor det lyder fint.... Og specielt hvis du gerne vil have noget amerikansk i navnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER