Oprettet November 26, 2011 Skal I se det nye program i aften? Vi skal se det og er spændt på om det er noget værd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Jep vi skal også se det herhjemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 jeg er jo nok også nød til lige at se, hvad det er for noget. I radioavisen blev programmet kritiseret for at fastholde deltagerne i meget hårde kontrakter. Men det er jo det samme DR gør, når de holder X-factor, så DR skal ikke pege fingre.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Vi skal også se om det er værd at se. Hvis det ikke er, kan vi altid slå over på dr1, hvor der er dirch passer film :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Ja, det regner jeg med. Med en puttet søn og frisklavet kaffe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Her hjemme skal vi også se det..... Og bagefter skal vi se Barnaby Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 uhhh nu synes jeg jo pludselig den er svær, for der kommer jo Dirch Passer-film på DR i aften på samme tid... hmmmm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Jeg skal også lige se hvad det er for noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 det var det jeg inviteret til audition på.. men var høj gravid, da de var der... men prøver sq bare næste sæson ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 det var det jeg inviteret til audition på.. men var høj gravid, da de var der... men prøver sq bare næste sæson ;) Årh ja... Gør det :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Årh ja... Gør det :glad hvis der ikke kommer pludselige ting i vejen, så skal jeg nok love at stille op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 det var det jeg inviteret til audition på.. men var høj gravid, da de var der... men prøver sq bare næste sæson ;) Årh sejt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 hvis der ikke kommer pludselige ting i vejen, så skal jeg nok love at stille op SÅ hepper jeg på dig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 sidder og ærger mig over jeg ikke tog til audition :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 helt klrt noget jeg vil følge med i.. kan måske lære noget nyt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 helt klrt noget jeg vil følge med i.. kan måske lære noget nyt Så kan du forberede dig til næste år ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Jeg syntes det var rigtig godt. Helt klart noget vi skal følge med i :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Så kan du forberede dig til næste år ;) det har sine fordele at vente ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 De var overraskende gode.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 hvis jeg nu giver jer nogle navne til steder, hvor jeg har sange (godt nok dårlige optagelser), vil i så komme med kritik? Jeg kan jo kun blive bedre.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Ja for søren, hit med dem, kunne være spændende at høre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Søg på facebook under "JJ Duo" og "Jaqueline Christensen" nogle af sangene er jeg ikke stolt af, men kom gerne med kritik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 har også en gammel youtube account - xtazdiginez Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 hvis jeg nu giver jer nogle navne til steder, hvor jeg har sange (godt nok dårlige optagelser), vil i så komme med kritik? Jeg kan jo kun blive bedre.. Ja da :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2011 taz: hvis du kommer med næste år, så synes jeg du skal vælge at gå med Steen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites