Forunderligt

Scanninger offentligt/privat

5 indlæg i dette emne

Hej piger - jeg har testet svagt positiv for ca 10 timer siden så jeg har haft masser af tid til at få en masse spørgsmål :P Tænkte nogen af jer kloge erfarne herinde måske ku svare mig, jeg har jo ikke været gravid for nylig så kan ikke helt stole på hvad jeg husker.

Hvor tidligt kan man se spiren og hjerteblinket på scanning?

Nogen får tilbudt terminsscanning, men det er vel ikke normalt noget man kan vælge?

Nakkefolds scanning og misdannelses scanning er vist tilbud til alle? Hvornår sådan ca?

Nogen der ved hvor eller hvordan man finder en privat scannings klinik, og hvad koster det så?

Undskylder hvis jeg har overset et oplagt sted at læse svarene. Næste gang jeg ser min kæreste er desværre først 17. december, så ku måske rigtig godt tænke mig at få lavet en scanning ugen inden jul hvor jeg vil være øh... 7 uger henne, tror jeg. Håber på svar.

Spændt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nogen får en tidlig scanning men det er vist ofte hvis man tror der kunne være noget galt, nf scanning er omkring 12 uge og ms scanning er omkring 20 uge. derud over kan man købe sig til div. scanninger både tidlig scanning, kønsscanning, 3d scanning osv.

så hvis du gerne vil scannes hurtigt så er du nok nød til at betale for det selv :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan godt se hjerteblink i uge 7, men medmindre du tidligere har mistet eller har været i behandling, så skal du selv betale for den.

Du må ikke hænge mig helt op på ugerne, men de scanninger man oftest hører om er:

Tryghedsscanning ca uge 6-9 (kun gratis tilbud til få personer)

NF scanning ca uge 12 (gratis tilbud)

Kønsscanning ca uge 15-17 (kun privat)

MD scanning ca uge 20 (gratis tilbud, hvor de fleste også gerne vil kigge efter kønnet, men ingen garanti)

3D-scanning ca uge 25-32 (kun privat)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak det var endda meget præcist. Jeg har browset lidt og set at man kan få en tidlig scanning fra 300,- så det vil vi da lige overveje.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi er så heldige at kunne få barn nummer tre betaler vi også for at få en skanning. Bare for en just in case :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER