tazdiginez

Jeg bliver tosset!

8 indlæg i dette emne

Når jeg er alene med Maliva og vores 8 årige gamle hund flyver det hele bare op!

Jeg kan ha' luftet, fodret, leget og luftet igen inden Jesper tager afsted og alligevel prøver hunden at komme ud. Han åbner samtlige døre i huset, render og piver og dirre og er "bange" for mig..

Det har fungeret fint før, indtil han begyndte på det sidste fredag... det er altså ikke sjovt og jeg synes det er synd at han skal stå i snor udenfor så koldt som det er..

nogen ideer til hvorfor han gør det og hvad jeg kan gøre for at forhindre det..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nu har han været ude et par gange indtil han selv ville ind. - nu er han inde og han har lige siden han ville ind: skramlet ved døre, marcheret op og ned af trappen, pevet, pevet på trappen og prøvet at komme ud igen.. jeg kalder blidt, men intet sker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker om den har dårlig mave. Vannibassen regere på samme måde, når han enten skal kaste galde op eller har tynd mave, men det er selvfølgelig længe, det har stået på, hvis det er siden i fredags.

Ellers tænker jeg, om der kan være en tæve i løbetid i nærheden af jer???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også umiddelbart dårlig mave.

Men synes det lyder ret underligt at han ligefrem virker bange for dig? :unsure

Det har jeg aldrig oplevet med min hund.

Hvordan reagerer han, hvis du sætter dig stille og roligt ned og giver ham godbidder, hvis han kommer hen til dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror det er jalousi, for når Jesper er hjemme er der ingenting og så har hunden overskud til vores datter. Lige så snart Jesper er ude bliver han mærkelig og vil ingenting og alting. Når jeg ENDELIGT får hundens opmærksomhed så bliver han alt for vild og over gearet, så når jeg afviser ham fordi han er vild og larmende, så bliver han mærkelig og så kan jeg starte forfra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv...

Har hunden fået lov til at hilse på Maliva og "være lidt med"?

Tror man skal behandle hunden som en storebror, der pludselig ikke har al forældrenes opmærksomhed længere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv...

Har hunden fået lov til at hilse på Maliva og "være lidt med"?

Tror man skal behandle hunden som en storebror, der pludselig ikke har al forældrenes opmærksomhed længere.

ja der har han.. og det har også gået fint før.. forstår det bare ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... Så har jeg ikke lige umiddelbart flere forslag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER