Oprettet November 25, 2011 Nu er det helt slut, har lige været til en selvbetalt scanning, og er lige kommet hjem derfra... Vi valgte at købe en scanning, fordi vi ville være sikre på at alt stadig var ok og om den bette havde vokset. Men det der var desværre ikke længere hjerteblink. Jeg er i dag 9+0 og blev scannet i mandags, og der var der et hjerte der slog, så det er gået meget hurtigt dette her. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 :boo Det er så forfærdeligt :boo Jeg ved hvordan du har det - jeg har selv været turen igennem.. De følelser man har, er helt forfærdelige... Jeg græder på dine vegne.. Hvis du får brug for at tale, så må du endelig skrive.. :boo :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Sender dig en masse :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram herfra.. Det gør mig virkelig ondt at høre :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Det er jeg ked af at høre :( skal du så have en udskrabning? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Hvor er det trist :( Er virkelig ked af det på dine/jeres vegne :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 det gør mig virkelig ondt :( sender dig en masse :kram og tanker :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Hvor det trist for jer. Sender en masse kram og tanker - og håber at I kan komme igennem. :kram :kram :kram Jeg håber at heldet er med jer når I er klar til det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Har ikke ord for det :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 :kram :kram :kram :kram :kram Jeg håber at i kommer godt igennem det! Medfølende hilsner, Lene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Hvor forfærdeligt! Håber I kommer godt ud på den anden side... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Hvor er det skrækkeligt - føler med jer. :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Det er jeg virkelig ked af :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Det er jeg ked af at høre :( :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 åhh.. trist.. Et kæmpe :kram herfra! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Åh nej :( Det er jeg simpelthen så ked af at høre :o Puha, det må være forfærdeligt :boo :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Hvor må det bare være frygteligt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Sikke noget møg, hvor er det frygteligt for jer :( :kram: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 :boo :kram2 Har ingen ord :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Mange kram og tanker herfra :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Årh nej da..... Det er jeg virkelig ked af at høre :( Mange :kram2 til dig!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Jeg føler med jer. Kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites