Oprettet November 24, 2011 Jeg er nu i uge 10, og jeg er begyndt at gå sukkerkold på en måde der er helt vild. I går måtte jeg droppe alle planer om at gå i forskellige butikker og købe ind, og nøjes med en hurtig tur i Fakta, simpelt hen fordi jeg ikke havde energi til andet. På cyklen hjem fra job kunne jeg mærke, hvordan ben og arme blev til gelé. Først efter jeg kom hjem og havde spist en hel masse og siddet en times tid, kunne jeg begynde at overveje at lave aftensmad. Det er som om, at når jeg bliver sulten, så bliver jeg ekstremt sulten, og så er det bare det nemmeste og nærmeste der ryger ind - uanset kalorier og hvad jeg måtte have tilbage at rutte med. Og jeg kan se, at jeg tager på (lår og rygdelle er f.eks. tydeligvist vokset) og det var ikke meningen, skulle jeg hilse og sige :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Puha, jeg kender det godt! Og jeg kan blive helt konfus, hvis der går for længe, hvor jeg er sulten. :unsure Så kan jeg nærmest ikke engan tænke. Det er ikke sjov! Jeg kan varmt anbefale at have et lille lager i tasken af mandler, chokolade, frugt, kiks og sådan noget. :) Og en vand (eller sodavand, så du også får noget sukker til hjernen) :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Jeg mærker det også lige omkring spisetid, ligepludselig bliver min sult helt vild. Jeg kan næsten ikke vente. jeg får kæmpe hul i maven. Om formiddagen sige omkring kl. 9.00 skal jeg også have en knækbrød, min krop råber på mad...... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Kender det alt for godt.. Har på lige nøjagtig samme måde.. Bare træls.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 kender det alt for godt. Min mave skriger på mad, når jeg blir så sulten og jeg er jo bare nødt til at få noget ind ellers går jeg helt kold i form af svimmelhed og kvalme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Jeg tror det erret normalt, men det er ikke desto mindre lidt belastende.... ligger paa sofaen og skal altsaa rejse mig for at lave morgenmad, men er ogsaa helt slap og dvask :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites