bettyboop1984

Hvornår skal man fortælle det?

5 indlæg i dette emne

Hej hej.

Jeg har lige taget en graviditetstest og den blev sørme positiv :loveshower

Min mand ved det selvfølgelig allerede. Men hvornår er det passende at fortælle resten af verden?

Jeg er desværre ledig nu, vil I fortælle det til en jobsamtale, eller hvordan vil I forholde jer?

Del dette indlæg

Tillykke :) Jeg ville nok ikke fortælle det da du jo nok så ikke får jobbet, men er jo afhængig af din samvittighed. Men hvem vil ansætte en som snart tager på barsel i måske 1 år? De må vidst nok slet ikke spørge om det, og du har ikke krav på at fortælle det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej.

Jeg har lige taget en graviditetstest og den blev sørme positiv :loveshower

Min mand ved det selvfølgelig allerede. Men hvornår er det passende at fortælle resten af verden?

Jeg er desværre ledig nu, vil I fortælle det til en jobsamtale, eller hvordan vil I forholde jer?

tillykke med :gravid

vi fortalte mine forældre og svigerforældre samt min søster og bedste veninde det næsten med det samme og det gjorde vi af den grund at hvis der skulle gå noget galt i starten, så havde vi nogen som kunne trøste og vi skulle ikke ud og sige det til en hel masse at det ikke blev denne gang. da jeg var ca 12 uger henne fortalte vi resten af familen og omverden det. mit arbejde fik det afvide i uge 10 da jeg desværre blev deltidssygemeldt der.

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi fortalte det da jeg var 8 uger henne, for der kunne jeg ikke længre holde på hemmeligheden og "kom til" at fortælle det.. :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi endte med at fortælle det til de kommende bedsteforældre og faster igår, kunne bare ikke tie stille længere. Men resten må vente til efter jul:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER