Oprettet November 24, 2010 Sagen er at jeg gerne vil have tykt et billed fra fotogragfen på et lærredstryk. Det billed jeg har valgt et hvor os mest går næsten helt ud til kanten og derfor på lærredsbilledet går noget af mandens hoved og fod rundt om trærammen.. og det ser jo skisme ikk så fedt ud.. Normalt vil jeg jo bare kunne ligge mere baggrund ind hvis det var hvidt men fotomanden har jo lavede sådan en fed effekt med skygge... så hvad gør jeg så... Har billedet med og uden skygge men synes jo det det ser fedest ud med skyggen Nogle der kan hjælpe? Billedet kan evt ses i min anden trå HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Sagen er at jeg gerne vil have tykt et billed fra fotogragfen på et lærredstryk. Det billed jeg har valgt et hvor os mest går næsten helt ud til kanten og derfor på lærredsbilledet går noget af mandens hoved og fod rundt om trærammen.. og det ser jo skisme ikk så fedt ud.. Normalt vil jeg jo bare kunne ligge mere baggrund ind hvis det var hvidt men fotomanden har jo lavede sådan en fed effekt med skygge... så hvad gør jeg så... Har billedet med og uden skygge men synes jo det det ser fedest ud med skyggen Nogle der kan hjælpe? Billedet kan evt ses i min anden trå HER Hey du søde :) Prøv og send mig det på: stinnamusen (snabela) me . com Så skal jeg da lige se på det... Man må godt slappe liiiidt af når man er helt alene på kontoret ikda ;) Knus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Hey du søde :) Prøv og send mig det på: stinnamusen (snabela) me . com Så skal jeg da lige se på det... Man må godt slappe liiiidt af når man er helt alene på kontoret ikda ;) Knus Hvor er du sød :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 skulle lige til at forslå at kontakte Stinnapigen, for hun er bare en haj til det:-), men hun kom selv i forkøbet Del dette indlæg Link to post Share on other sites