Solvej99

Hvordan opdagede I babyklar.dk?

17 indlæg i dette emne

Jeg synes det kunne være sjovt at høre hvordan folk er endt herinde :)

Jeg hørte for længe siden om babyklar fra en kollega, der brugte det. Da jeg ville oprette mig fortalte hun at det havde skiftet navn til babyxplore. Jeg forsøgte derfor at lede efter dette navn men skrev det forkert og fandt derfor aldrig siden.

Jeg prøvede så alligevel at søge på babyklar.dk og tilfældigvis var denne hjemmeside lige blevet genoprettet 2 dage før :D Tænk hvis jeg havde søgt 3 dage tidligere, så var jeg måske aldrig blevet oprettet herinde.

Synes det er en fantastisk side og er så glad for at jeg fandt den :lovebk

Del dette indlæg

For 7 år siden (ej, det kan ikke passe??) Skulle jeg giftes med min eks, og fandt derfor bryllupsklar. Derefter fulgte jeg hurtigt herover..

Da jeg i december 2010 fandt ud af jeg var gravid, kom jeg så herind igen efter en pause på mange år :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blev medlem på babyklar for mange mange år siden. Og bryllupsklar og har støttet Martin og Ki igennem alle årene. Så selvfølgelig skulle jeg herind :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gennem bryllupsklar. :) Er så glad for at jeg har fundet babyklar! :lovebk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg startede på bryllupsklar for snart 2½ år siden - året inden vores bryllup - efterhånden forårsbrudene og de tidlige sommerbrude kom på den anden side af brylluppet begyndte de at søge ind på søster BK (det nuværende babyxplore) Planen var egentlig at manden og jeg først skulle have påbegyndt vores babyprojekt her i sommer efter jeg havde færdiggjort min uddannelse, men ville gerne bevare kontakten og følge en del af bryllusklar-piger og hoppede derfor over på det tidligere babyklar... Tror at der gik 1-2 uger efter jeg havde oprettet profil på babyklar (BX) til manden tog initiativ til at spørge om vi skulle forsøge at blive gravide - han kunne mærke hvor meget skruk jeg var :rolleyes et par måneder senere skiftede det daværende BK til BX og samtidig poppede der en mail op fra bryllupsklar med reklame om babyklar og det måte jeg da straks undersøge hvad var :whistling og sådan havnede jeg på det nuværende babyklar... Synes det er meget hyggeligt at man "kender" så mange fra bryllupsklar :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kommer også fra Bryllupsklar :) Vi er ikke begyndt på PB endnu, men jeg snuser og GLÆDER mig! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også kommet herind gennem bryllupsklar, hvor jeg dog ikke var særlig aktiv, faktisk tror jeg ikke jeg har over 5 besvarelser derinde, hvis jeg overhovedet har nogen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg fandt da min mand friede bryllupsklar, men af en eller anden grund opdagede jeg ikke deres forum før et halvt år inden vores bryllup stod, men der brugte jeg det så også rigtig flittigt. Derefter blev jeg medlem af det gamle babyklar og på et tidspunkt fik Ki og Martin babyklar tilbage, og siden har jeg hængt meget ud herinde :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

For maaaange år siden fandt jeg netdoktors terminsgrupper og var meget aktiv derinde. Var dog ret træt af opsætningen og mulighederne så jeg tog en tur på google og søgte vist på baby og forum.

Endte på det gamle babyklar og har også været en tur omkring bryllupsklar da vi skulle giftes.

Holdt pause på det gamle babyklar pga. fnidder men kom dog forbi ind imellem som undercover for at følge et par graviditetstråde og fandt på den måde ud af at dette nye babyklar var oprettet.

Skyndte mig herind og har nydt at vi ikke er så mange og at tonen er bedre end på det BX.

Er desværre ikke så aktiv herinde mere som jeg har lyst til, men har desværre kun 24 timer i døgnet (kære Julemand - jeg ønsker mig flere timer i døgnet!!)

Del dette indlæg

Annonce ♥

en af de mange der kender det her via bryllupsklar

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg google bare babysider og så kom den side frem...og nu er det snart et år siden jeg fandt herind første gang og har nyder det virkelig...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gennem bryllupsklar. :) Er så glad for at jeg har fundet babyklar! :lovebk

:ditto

Jeg startede på bryllupsklar for snart 2½ år siden - året inden vores bryllup - efterhånden forårsbrudene og de tidlige sommerbrude kom på den anden side af brylluppet begyndte de at søge ind på søster BK (det nuværende babyxplore) Planen var egentlig at manden og jeg først skulle have påbegyndt vores babyprojekt her i sommer efter jeg havde færdiggjort min uddannelse, men ville gerne bevare kontakten og følge en del af bryllusklar-piger og hoppede derfor over på det tidligere babyklar... Tror at der gik 1-2 uger efter jeg havde oprettet profil på babyklar (BX) til manden tog initiativ til at spørge om vi skulle forsøge at blive gravide - han kunne mærke hvor meget skruk jeg var :rolleyes et par måneder senere skiftede det daværende BK til BX og samtidig poppede der en mail op fra bryllupsklar med reklame om babyklar og det måte jeg da straks undersøge hvad var :whistling og sådan havnede jeg på det nuværende babyklar... Synes det er meget hyggeligt at man "kender" så mange fra bryllupsklar :)

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jeg startede også ud på bryllupsklar og kom derefter ind på det gamle babyklar. Ligepludselig hed det babyxplore, ja ja og hvad så? Jeg var ikke super aktiv, var dog begyndt at have en preg-to-be tråd og kendte jo flere derinde fra bryllupsklar.

Men lige så stille begyndte de fleste af dem jeg kendte at blive mindre og mindre aktive - hvorfor?!? Først da Susanna33 fortalte mig, der var et babyklar igen fattede jeg hvorfor folk var "flygtet". Jeg var dog lidt luren ved at skifte - var egentlig glad for at være på BX og synes det var noget mystisk noget at babyklar lige pludselig var oppe igen. Men det var jo her mine venner var, så lige pludselig var det også her jeg var og BX bliver efterhånden brugt ret sjældent. Dog synes jeg BX har sine fordele i det store brugerantal - når der er noget jeg er i tvivl om, så findes der ALTID en tråd om det på BX, det er meget rart.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Via BX og den vildeste tråd som var i smaltalk blev jeg nysgerrig og jeg e her stadigvæk :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEg kommer også fra Bryllupsklar - synes det er hyggeligt at følge så mange af dem man "kender" derfra :lovebk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Via BX og den vildeste tråd som var i smaltalk blev jeg nysgerrig og jeg e her stadigvæk :balloons

Hvad er det for en tråd? :unsure

Jeg fandt vist bryllupsklar ved et tilfælde i forbindelse med jeg blev forlovet og vidste der igennem, at der også fandtes et babyklar - så da vi var blevet gift og PB blev startet oprettede jeg straks en profil :) Jeg blev helt forvirret, da det pludselig skiftede til BX, men fulgte med derover. Synes det var et okay sted og nåede også at lave en preg-to-be-tråd. Jeg kan faktisk ikke huske hvordan jeg fandt ud af, at babyklar var åbnet igen og med Ki og Martin tilbage, men jeg vendte i hvert fald straks tilbage. Jeg havde en periode hvor jeg var aktiv begge steder, men det var hurtigt tydeligt, at jeg bedst kunne lide babyklar - synes det er hyggeligt, at vi ikke er så mange og tonen er bedre - så ligeså stille brugte jeg BX mindre og mindre. Nu er jeg der kun en gang om måneden for at følge nogen af dem jeg var i behandlingsforum med.

Jeg er tosset med babyklar! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også en af dem som kender det fra bryllupsklar :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER