Oprettet November 23, 2011 Så kom dagen endelig hvor jeg skulle til nakkefold scanning.. Jeg var så nervøs, var bange for der måske ingenting var på trods af symptomerne, og en masse positive graviditets test.. Men der var den dejligste lille spir, måtte knibe en tåre.. Og der var hjerte blink :biglove , små ben,fødder,arme og hænder.. Det var så skønt, nu er det hele pludselig mere virkeligt.. Men jeg var ikke 12+1 som først antaget, var kun 11 uger henne, så den var for lille til nakkefold, men skal afsted igen d 1-12.. Så det bliver dejligt at se den igen og om den er vokset som den skal.. Men alt så fint ud.. :loveshower Der kommer ny termins dato ved næste scanning.. :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2011 Uhhhh, tillykke med synet af bebs'en - man bliver så rørt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2011 Dejligt med et kig til baby :) Så får I lige et ekstra kig til spiren og en uges tid :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites