Guest Smilla

Hvad er det mest pinlige i har gjort?

24 indlæg i dette emne

Ja giv mig noget jeg kan klaske mig på lårene af!! :D Elsker gode historier :D

Del dette indlæg

Den her tråd vil jeg meget hellere læse med i end selv fortælle :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den her tråd vil jeg meget hellere læse med i end selv fortælle :D

OGSÅ MIG.... :D Hehe!

Ej jeg grubler selv lige over noget skægt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke komme i tanke om noget.

Andet end da ex kæresten boede hjemme og vi :hump meget meget sent på aften og jeg så ud af øjenkrogen ser ex svigermor lige så stille lukker døren igen :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke komme i tanke om noget.

Andet end da ex kæresten boede hjemme og vi :hump meget meget sent på aften og jeg så ud af øjenkrogen ser ex svigermor lige så stille lukker døren igen :lolhit

Åååh en klasiker, jeg prøvede det engang med en fyr hvor faderen kom ind og lige frem stod og gloede... tror du lige på jeg var hurtig ude derfra ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan da fortælle en lille ting..

Forrige weekend skulle jeg give en besked til min far om han skulle ringe tilbage til en. Vi står så ham, min mor og jeg og snakker og min far siger til min mor at nårh det ham bankmanden, hvor jeg jeg så siger rimelig højt " tænkte det nok, de er alle sammen så kedelige at høre på sådan bankmænd, revisorer og leasingmænd" Hvor til min mor peger ind på kontoret lige op af hvor vi er, og først der kommer jeg i tanke om vores revisor er på besøg og kan høre alt hvad vi siger... :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

stod ude ved peugeot den anden dag og påstod hårdnakket at mandens bil var en 106 er

men ringer så til manden. Jamen lille skat det er da en 306 så bliver man altså lidt rød i hovedet

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øhm den sidste jeg sådan lige kan tænke på er.....

Var for nogle uger siden nede og vaske tøj i vaskeriet og bærer så mit tøj hjem, ind i elevatoren (bor på 14. etage) pludseligt stormer en lidt ældre mand ind i elevatoren jeg bliver forskrækket og taber det meste af mit tøj, manden hjælper med at samle det op - her er der altså tale om mit undertøj, selvfølgelig det man taber istedet for bluser eller børnetøj, og manden bliver mere og mere rød i hovedet og da alt er samlet op og helt helt stille er vi begge, hvor han pludseliggt rømmer sig - dejligt vejr idag hva' ? og han bliver igen rød i hovedet, mens han smiler sådan lidt spøjst og blinker med det ene øje, heldigvis rammer vi 10. hvor han står af.......... Ej tør slet ikke tænke på hvad der foregik i hans hovede der.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var for nogle uger siden nede og vaske tøj i vaskeriet og bærer så mit tøj hjem, ind i elevatoren (bor på 14. etage) pludseligt stormer en lidt ældre mand ind i elevatoren jeg bliver forskrækket og taber det meste af mit tøj, manden hjælper med at samle det op - her er der altså tale om mit undertøj, selvfølgelig det man taber istedet for bluser eller børnetøj, og manden bliver mere og mere rød i hovedet og da alt er samlet op og helt helt stille er vi begge, hvor han pludseliggt rømmer sig - dejligt vejr idag hva' ? og han bliver igen rød i hovedet, mens han smiler sådan lidt spøjst og blinker med det ene øje, heldigvis rammer vi 10. hvor han står af.......... Ej tør slet ikke tænke på hvad der foregik i hans hovede der.

Det sjååååvt :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej der var nu også engang i vinters altså januars, der var jeg i kvickly og skulle købe mayo til æggesalatmadder, bukker mig ned og hører en spøjs lyd og mærker kold luft :numse og bag mig kommer en af slagtergutterne småfnisende forbi. Føj jeg kom hurtigt ud og hjem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:haha :haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

:haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAHAHA Hvor er i sjove piger....

Tjaaa kan ikke komme på det vilde.. andet end der der gængse:

Tilbage til dengang hvor jeg gik i folkeskole.... det er vinter og jeg træder ind i "aulaen" (hvordan pokker mon man staver til det?) hvor alle står - oooog så skvatter jeg... foran ALLE de store lækre drenge..

Begyndte bare selv og grine - så kunne det nemlig ikke blive være ;)

Har os lavet den som i fortæller om.

Kendte en fyr i kbh i meget lang tid... og da det endelig blev nytår - fik vi mulighed for at mødes i Aalborg. Lang nat med adskillige historier.. men ja vi tog en taxa ud til hans kammerats fars sommerhus. Taxen løb tør for benzin - og vi vadet igennem 1 meter sne...

Kammeraten falder i søvn på sofaen og min søde ven og jeg tripper ind i soveværelset.. for faderen skulle først komme sent næste dag...

MEN pludselig står han og kigger på os :huh Han var så blevet uvenner med "damen" han var hos... såååå vi kravlede pænt røde i hovedet - ind på stue gulvet ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg husker ikke de helt vilde pinelige ting som jeg har lavet, for der er helt sikkert mange af dem.

men kan fortælle lidt:

på min efterskole sad jeg ved siden af skolens tykke dreng, når vi skulle spise. Jeg var altid hjemme i weekenderne, dels fordi jeg ikke var så glad for at gå på efterskole, men også fordi min kæreste boede i hjembyen. Men når jeg var sammen med min kæreste, og frøs fingerne, så lagde jeg altid hænderne ind på hans mave. Jeg var så kommet tilbage til skolen søndag aften, og vi skulle møde alle mand i spisesalen. Her sidder vi på vores faste pladser, og jeg fryser mine finger, og uden at tænke over det, så smider jeg fingerne ind på sidenmandens mave - ham den tykke dreng. Der går lidt inden jeg opdager min handling, men sidder med en masse ansiger vendt undrende mod mig, og især maven ejer. Og så kan i nok tro, at jeg fin fingerne til mig...

her kommer lige en fra min søster:

hun havde en kæreste som hed Bjørn. En dag ringer hun til ham. Men hvad hun ikke lige er klar over, er at hun får tastet det forkerte nummer. En mand tager telefonen, og min søster spørger, om hun må snakke med Bjørn. Manden bliver meget stille, og får derefter fremstammet, øhhh Bjørn, vil du snakke med ham? jaaa siger min søster uvidende om, at hun har ringet forkert nummer. Manden svare så, johhh det må du da gerne, men øhh det bliver sku nok lidt svært, for Bjørn er vores hund....

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den med svigermoderen der åbner døren midt i :hump er også sket her - dog med en x. Samme svigermor hvade også fornøjelsen af at finde vores undertøj et eller andet sted på gulvet. Det lå så pænt nyvasket og lagt sammen på sengen næste gang vi kom på besøg...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde fundet en ny fyr, og dette skete første gang jeg besøgte ham...

Han havde hentet mig på skolen og vi var kørt hjem til ham. Er alene hjemme, så vi ... ja og det ender med :hump (selvfølgelig med gummi, for så længe havde vi sgu ikke kendt hinanden).

Nå men da han er kravlet af igen, trækker han dette fermøse gummi af og smider det. (aner ikke hvor)

Høre så en bil i indkørslen. Det er hele hans familie. Så tøj på og ned og sige hej for første gang.

Der går så et par timer og vi er alle lige kommet ind, da deres hund kommer stoldt springende hen til os alle med det brugte kondom i munden.

Alle stiere og jeg bliver kok rød i hovedet :blush og har mest af alt lyst til at kravle i et mussehul. Hvor efter søsteren siger med et kæmpe grin: "Nå, så er du ikke jomfru mere..."

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAAAAAAAAAAHAAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Åhhhh for filan da!!! :D

AI en ond søster!!! LOL

MER MER MER MER MER :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han havde hentet mig på skolen og vi var kørt hjem til ham. Er alene hjemme, så vi ... ja og det ender med :hump (selvfølgelig med gummi, for så længe havde vi sgu ikke kendt hinanden).

Nå men da han er kravlet af igen, trækker han dette fermøse gummi af og smider det. (aner ikke hvor)

Høre så en bil i indkørslen. Det er hele hans familie. Så tøj på og ned og sige hej for første gang.

Der går så et par timer og vi er alle lige kommet ind, da deres hund kommer stoldt springende hen til os alle med det brugte kondom i munden.

Alle stiere og jeg bliver kok rød i hovedet :blush og har mest af alt lyst til at kravle i et mussehul. Hvor efter søsteren siger med et kæmpe grin: "Nå, så er du ikke jomfru mere..."

HAHAHAHAHA den var goood....

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit Hvor er I gode.

Det mest pinlige jeg har gjort er mere klamt end sjovt.

Men da jeg var 15 år var der skolefest og man måtte ikke drikke. Selvfølgelig drak jeg mig fuld. Ikke alm. fuld, men virkelig fuld og i kirsebærvin!

Det var ikke fordi det var pinligt at jeg blev smidt ud fra festen. Det var heller ikke fordi det var pinligt at jeg forsøgte at overbevise lærerne om at den hvide streg på gulvet kunne jeg godt gå lige hen ad- hvilket jeg slet ikke kunne.

Det var heller ikke fordi det var pinligt at jeg kastede op midt i grønnegården, hvor der er vinduer fra alle sider.

Hvad der er pinligt er at det var helt rødt og man på skolen lod det ligge i en uge, så ALLE kunne se hvor galt det gik når man drak. Og hele skolen vidste det var mig, suk!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit

Så fik man lige dagens grin :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol :lol :lol

Go' læsning :D

Jeg tror aldrig jeg har lavet noget pinligt :ba

- eller også har jeg bare forlagt min hjerne :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit Hvor er I gode.

Det mest pinlige jeg har gjort er mere klamt end sjovt.

Men da jeg var 15 år var der skolefest og man måtte ikke drikke. Selvfølgelig drak jeg mig fuld. Ikke alm. fuld, men virkelig fuld og i kirsebærvin!

Det var ikke fordi det var pinligt at jeg blev smidt ud fra festen. Det var heller ikke fordi det var pinligt at jeg forsøgte at overbevise lærerne om at den hvide streg på gulvet kunne jeg godt gå lige hen ad- hvilket jeg slet ikke kunne.

Det var heller ikke fordi det var pinligt at jeg kastede op midt i grønnegården, hvor der er vinduer fra alle sider.

Hvad der er pinligt er at det var helt rødt og man på skolen lod det ligge i en uge, så ALLE kunne se hvor galt det gik når man drak. Og hele skolen vidste det var mig, suk!

:lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER