Betty87

Testhold uge 51!

66 indlæg i dette emne

Jeg er ude :( mens er kommet. Held og lykke til jer andre :bd

Øv. :( Håber næste cyklus bringer held til jer. :kram2

Del dette indlæg

Jeg takker.. Det virkede! :) Det er dog muligt at jeg får brug for endnu en opsang i morgen, hvor jeg igen er hjemme alene hele dagen. ;)

Skal nok give dig en opsang igen imorgen!! :klap Især hvis jeg stadig står med 1 streg, og ingen mens. :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kom alligevel til at teste i dag - den er bragende negativ - faktisk så negativ at der, hvor stregen skulle have været er den mere hvid end baggrunden :(

Det var godt nok med apotekets g-test, som først giver positivt resultat ved de 50 ml.. Men øv hvor bliver man bare ked af det.. Håber ikke nogen af jer har testet før tid for at få et negativt resultat.. Øv øv..

Men nu venter jeg med at teste til fredag, hvis ikke mens er kommet inden da.. Jeg har bare overhovedet ingen tegn på mens - plejer at få noget brunligt udflåd et par dage i forvejen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror desværre løbet er kørt her. Har lige haft lidt slim, med lidt blodigt i. :boo Har bare haft så mange symptomer, så forstår det slet ikke. Øv!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror desværre løbet er kørt her. Har lige haft lidt slim, med lidt blodigt i. :boo Har bare haft så mange symptomer, så forstår det slet ikke. Øv!

Ej hvor træls :kram

Venter lige med at skrive et resultat på ved dig, før du har 100 % vished..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg min mens :numse

Men mange gange held og lykke til jer andre!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ked af det på jeres vegne! :( Tror heller ikke på den for mit eget vedkommende, ikke fordi jeg har fået mens eller det føles som om den er på vej, jeg tror bare ikke helt på den denne gang. But... It ain't over till the red lady sings!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor træls :kram

Venter lige med at skrive et resultat på ved dig, før du har 100 % vished..

Ja du må gerne vente lidt, for der er ikke sket mere. Men tror nu at den er på vej. Men jeg er i venteposition!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Suuuuk, så er det i morgen jeg lader mig selv teste. Jeg er bare så bange for at det er for tidligt.. Hmm... Men jeg orker bare næsten ikke at teste dagene efter, jeg har 4 dagvagter i rap og så direkte hjem til lolland i 3 dage. Så jeg prøver! Øv, kan mærke jeg bliver mega skuffet hvis den er negativ. Mest fordi jeg INTET mærker til at mens skulle være på vej.. :gal Iiiih, hvor jeg håber på en fantastisk julegave! :loveshower

BTW, så har jeg skiftet displaynavn.. Det andet var liiiige en tand for åbenlyst måske. :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hrmpf... Negativ! Nå, jeg må prøve igen om et par dage, hvis ikke mens kommer. :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kom mens her. <_< :(

Øv :( :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Negativ GT her :boo Men heller ingen mens... Tager en test igen om 1 uge hvis nu mens ikke er kommet.. Æv bæv så var alle mine symptomer nok bare psykiske :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mens meldte sit ansigt i morges, med fuld power. Jeg havde nu heller ikke forventet andet... :)

Jeg håber at I alle har haft en fantastisk juleaften! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stadig ingen mens her... Jeg er begyndt at have rigtig meget klart slim/udflåd,så håber det er gode tegn :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER