Nitzen1987

Hvordan havde du det i dagene op til NF-scanning?

11 indlæg i dette emne

Jeg skal til NF i morgen og jeg er bare så skrækkelig nervøs for at der er noget er ikke er som det skal være (fosterets udvikling gået i stå, høj risiko for DS mv.) Jeg så jo hjerteblink i uge 6, så er ikke i tvivl om, at jeg er gravid.... Men med to aborter i bagagen tror jeg bare, at jeg forsøger at beskytte mig selv ved at forberede mig på det værste...

Hvordan havde I det op til jeres NF?

Del dette indlæg

Prøv at glemme alt om du skal afsted. (Men husk nu at tage afsted til tiden) beskæftige dig med en masse så du ikke tænker på nf hele tiden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg havde det lige som dig inden jeg skal afsted. :D og jeg har ingen aborter i bagagen.. :D tror det er helt normalt at være bekymret for at der er noget galt fordi vi jo ønsker babyen så meget som vi gør. :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er nervøs hver gang jeg skal til scanning! Idag har jeg været til gennemscanning, og der var jeg knap så nervøs som til de andre scanninger, for nu havde vi jo hørt et par gange at alt så fint ud. Også idag var alt som det skulle være :loveshower Inden nakkefoldscanningen havde jeg det faktisk rigtig skidt...

Jeg tror bare at det er så stort at vente barn, så det vil da være unaturligt ikke at være nervøs...

Jeg forstår godt du er nervøs med de oplevelser du har haft tidligere - men det skal nok gå godt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes nakkefoldsscanningen var skrækkelig at vente på.. sørgede for at have masser af planer dagene op til for ikke at have for meget tid til at tænke :-)

Jeg tænkte også alt muligt, hvad hvis der ikke er hjerteblink hvad hvis den ikke er levedygtig osv. Kendte to der havde fået slem besked til nf, så jeg var meget tilbageholdende indtil jeg så hjertet slå. Så kunne jeg bedre slappe af og nyde scanningen.

Så det er helt normalt, aborter i baggagen eller ej, det er jo bare fordi man vil det så meget.

Held og lykke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal til NF i morgen og jeg er bare så skrækkelig nervøs for at der er noget er ikke er som det skal være (fosterets udvikling gået i stå, høj risiko for DS mv.) Jeg så jo hjerteblink i uge 6, så er ikke i tvivl om, at jeg er gravid.... Men med to aborter i bagagen tror jeg bare, at jeg forsøger at beskytte mig selv ved at forberede mig på det værste...

Hvordan havde I det op til jeres NF?

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig og jeg glæder mig til at høre hvordan det gik. (i morgen).

Kram :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Soede Anita, jeg kan godt forstaa dig, men kan fortaelle, at det er ligesaa slemt at staa overfor ikke at faa en NF ;)

Jeg krydser alt for at det er som det skal vaere og sender lidt god preggy-baby-karma til dig :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde det værst på selve dagen for NF, for turde bare ikke tro på, at alt var godt..

Men tror lidt det er en måde, at forberede sig på, for der er jo en reel risiko for at der er noget galt, selvom den er lille..

Håber du får den bedste scanning i morgen, det har du fortjent!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for, at det går rigtig godt til NF :goodluck

Jeg var kun lidt nervøs, men havde også været til 2 scanninger, før jeg skulle til NF... Men der er da altid tanken om "bare alt er, som det skal være"! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var faktisk ikke rigtig nervøs op til NF. Men jeg havde også været til en tidlig scanning 3 uger inden.

Jeg havde bare en fornemmelse af at alt var som det skulle være.

Jeg blev først nervøs, da vi skulle sidde og vente på resultatet fordi vi sad og ventede meeeeget længe. Der begyndte jeg altså at tænke mit <_<

Men heldigvis var der intet at være bekymret for :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var nervøs for om der slet ikke var noget derinde. Selvom jeg havde meget kvalme osv. Jeg husker så tydeligt følelsen da hun lagde scanneren på min mave, og der dukkede en lille bette baby frem på skærmen :loveshower jamen det var jo fantastisk!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER