Oprettet November 22, 2011 Der var link til denne her lille film på dagens tekst på min-maves graviditetskalender. Jeg synes den meget fint viser hvor stort et mirakel en fødsel virkelig er :) http://www.youtube.com/watch?v=Xath6kOf0NE Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Tænk, hvis det gik så let, som det ser ud på filmen :blush Men ja, det er en rigtig god film, for en fødsel er virkelig et stort mirakel! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Ej hvor er det vildt at tænke på at jeg har gjort det der :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Ej hvor er det vildt at tænke på at jeg har gjort det der :) Haha - ja, det kan jeg forestille mig man tænker :D Jeg tænker 'Jøsses, skal jeg virkelig gøre det der... Det går jo aldrig godt! :o' ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Uuuuuha! Hvor ser det vildt ud! Der er da ikke noget at sige til at det gør ondt! :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Puuuh ja det er nu vildt det kan lade sig gøre. Utroligt sådan man er indrettet at det kan udvidde sig sådan :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Puha, den film burde vises som en del af seksualundervisningen på de Danske folkeskoler, med gyserfilmsmusik til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Haha - ja, det kan jeg forestille mig man tænker :D Jeg tænker 'Jøsses, skal jeg virkelig gøre det der... Det går jo aldrig godt! :o' ;) Ha ha... Jeg er da også glad for at jeg ikke så den inden jeg skulle føde ;) Ej, jeg er sikker på at du kommer til at klare det rigtig godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2011 Ej hvor imponerende! :D (Og slet ikke så skræmmende som mange andre fødselsvideoer :lolhit) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2011 Ej hvor imponerende! :D (Og slet ikke så skræmmende som mange andre fødselsvideoer :lolhit) Jeg tænker også.. "det ser da meget let ud.. Hvad piver folk sådan for" :whistling Alle mine søstre - også dem uden børn - gloede i øvrigt på mig, da jeg for noget tidspunkt påstod at jeg var ret sikker på det gjorde mere ondt at brække begge ben, end at føde.. :rolleyes Er lidt spændt på om jeg har samme holdning om 7-8 måneder :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Jeg tænker også.. "det ser da meget let ud.. Hvad piver folk sådan for" :whistling Alle mine søstre - også dem uden børn - gloede i øvrigt på mig, da jeg for noget tidspunkt påstod at jeg var ret sikker på det gjorde mere ondt at brække begge ben, end at føde.. :rolleyes Er lidt spændt på om jeg har samme holdning om 7-8 måneder :biglove Haha - frisk udmelding! :D Så længe du ikke har prøvet at brække begge ben, kan du jo ikke rigtig afgøre det :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites