Susanne

Lille teknisk film..

11 indlæg i dette emne

Tænk, hvis det gik så let, som det ser ud på filmen :blush

Men ja, det er en rigtig god film, for en fødsel er virkelig et stort mirakel!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det vildt at tænke på at jeg har gjort det der :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det vildt at tænke på at jeg har gjort det der :)

Haha - ja, det kan jeg forestille mig man tænker :D

Jeg tænker 'Jøsses, skal jeg virkelig gøre det der... Det går jo aldrig godt! :o' ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uuuuuha! Hvor ser det vildt ud! Der er da ikke noget at sige til at det gør ondt! :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puuuh ja det er nu vildt det kan lade sig gøre. Utroligt sådan man er indrettet at det kan udvidde sig sådan :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, den film burde vises som en del af seksualundervisningen på de Danske folkeskoler, med gyserfilmsmusik til :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha - ja, det kan jeg forestille mig man tænker :D

Jeg tænker 'Jøsses, skal jeg virkelig gøre det der... Det går jo aldrig godt! :o' ;)

Ha ha... Jeg er da også glad for at jeg ikke så den inden jeg skulle føde ;)

Ej, jeg er sikker på at du kommer til at klare det rigtig godt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor imponerende! :D (Og slet ikke så skræmmende som mange andre fødselsvideoer :lolhit)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor imponerende! :D (Og slet ikke så skræmmende som mange andre fødselsvideoer :lolhit)

Jeg tænker også.. "det ser da meget let ud.. Hvad piver folk sådan for" :whistling

Alle mine søstre - også dem uden børn - gloede i øvrigt på mig, da jeg for noget tidspunkt påstod at jeg var ret sikker på det gjorde mere ondt at brække begge ben, end at føde.. :rolleyes Er lidt spændt på om jeg har samme holdning om 7-8 måneder :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker også.. "det ser da meget let ud.. Hvad piver folk sådan for" :whistling

Alle mine søstre - også dem uden børn - gloede i øvrigt på mig, da jeg for noget tidspunkt påstod at jeg var ret sikker på det gjorde mere ondt at brække begge ben, end at føde.. :rolleyes Er lidt spændt på om jeg har samme holdning om 7-8 måneder :biglove

Haha - frisk udmelding! :D Så længe du ikke har prøvet at brække begge ben, kan du jo ikke rigtig afgøre det :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER