Mimse

Mimses Fra bornholmerur tíl timeglas

99 indlæg i dette emne

Det er nemlig rigtigt dejligt at manden er hoppet med. Vi kan støtte hinanden og stoppe hinanden før vi gør noget dumt :wee

Det går faktisk ret godt stadig, jeg får dyrket meget mere motion, jeg kommer afsted til zumba og bruger min wii fit herhjemme :8: så jeg er tilfreds med mig selv.

Mie

Del dette indlæg

Hvor er det fedt manden er kommet med ind i kampen sammen med dig ;)

Håber snart du når de 8 kg, så i kan komme en tur i zoo - det vil jeg os ! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold nu op hvor er der mange fristelser. igår havde en af mine kollegaer den lækreste kiksekage med på arbejdet, men jeg holdt stand og rørte ikke en krumme, men spiste istedet en pære :loveshower

Igår aftes var vi hos mine forældre for at vise mandens nye bil, og der var slik på bordet - men igen jeg holdt mig i skindet tog ikke et eneste stykke :7himmel

Åhh følelsen af at holde stand er bar så meget bedre end slik og kage.

:yiepie :yiepie :yiepie :yiepie

Mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det går faktisk ret godt, jeg har været i stand til at holde mig stort set fra alt skidt. Og har overholdt de aftaler jeg har lavet med mig selv om hvor meget jeg må spise.

Idag har jeg været til 1 times zumba, og satser på at tage 1½ time imorgen. Tilgengæld har jeg også spist et lille stykke lagkage, som jeg dig havde besluttet jeg måtte spise, for vi har holdt fødselsdag i formiddag.

Sp alt i alt går det OK :7himmel :7himmel :7himmel

Mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot, du kan stod imod alle de fristelser :respekt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot, du kan stod imod alle de fristelser :respekt

Tak skal du have, det holder godt nok også hårdt nogle gange :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyyyyyy har været til zumba til morgen, og er du gal det gav sved på panden 1½ time for fuld knald - skønt :7himmel :7himmel

I aften skal vi grille sammen med naboen og jeg har sørget for salater til kødet, og frugtfad til senere, så skulle jeg være garderet så det er lettere at holde sig på rette vej :yiepie

Mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er det bare flot at du kan modstå alle de fristelser. jeg ville ønske jeg havde din viljestyrke :( jeg er selv ikke ret god til at sige nej.

Og hvor er det fantastisk at manden er med på det, så kan i heppe lidt på hinanden :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er det bare flot at du kan modstå alle de fristelser. jeg ville ønske jeg havde din viljestyrke :( jeg er selv ikke ret god til at sige nej.

Og hvor er det fantastisk at manden er med på det, så kan i heppe lidt på hinanden :glad

Åhh tro mig Cirkeline jeg har været faldet i og ikke modstået fristelserne 1 million gange, men lige pt har jeg faktisk ret let ved at sige nek tak til alt det jeg ikke skal komme i munden. Jeg tror noget af det der hjælper er at manden og jeg har lavet et vægt skema, og 1 gang om ugen hopper vi på vægten foran hinanden - det hjæper. Samtidigt har vi samen lavet nogle små delmål, og når vi har når dem har vi lavet små belønninger hvilket også hjælper.

Og husk at små skridt også når målet :7himmel

Mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det vejedag imorgen, og jeg håber håber håber at vægten er gået bare lidt ned, jeg orker ikke flere 0 vejninger.

Som min mand sagde, så har jeg skruet ret meget op for motionen og derfor ophober kroppen væske, og mine muskler skulle gerne blive størrere, og det gør vægten ikke går vildt ned, meeeeeen bare lidt ned tak.

:balloons

Mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers så skal du prøve at måle dig i cm!! Det giver altid noget der, når vægten står stille (medmindre den står på snolder osv ;) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers så skal du prøve at måle dig i cm!! Det giver altid noget der, når vægten står stille (medmindre den står på snolder osv ;) )

Målebåndet er fundet frem :13: så jeg holder øje med mig selv på alle kanter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg medlem af motionscenter :yiepie :yiepie :yiepie og har trænet for første gang jeg er såååå meget ovenpå og mega glad og stolt over mig selv :glad

Planen er at tage i motionscenter igen onsdag og lørdag, og derimellem skal jeg også til noget zumba og selv undervisze i zumba en gang også - havde helt glemt hvormeget jeg elsker at træne :8: :8:

Mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er du altså sej og aktiv :respekt '

Held og lykke med dit fremtidige vægttab. Jeg glæder ig til at følge og heppe på dig :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er du altså sej og aktiv :respekt '

Held og lykke med dit fremtidige vægttab. Jeg glæder ig til at følge og heppe på dig :glad

Tak skal du have :tak :tak

Jeg har det så godt med endeligt at have taget mig sammen og få gjort noget godt for mig selv.

Mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan er det gået med vægten i dag?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super god idé Betty kom med, med at måle sig i cm!

- gjorde det selv da jeg startede og har faktisk lige gjort det og har tabt i alt over hele kroppen 18,5 cm!

Synes det er super flot du laver så meget motion :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan er det gået med vægten i dag?

Vægten siger 91,0 rent - så 400 gram mindre af mig

Mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med 2. Pladsen! Så slog du mig sq med 100 g!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med 2. Pladsen! Så slog du mig sq med 100 g!

Tak og tillykke med vi har fat iden lange ende begge to.

Mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Woop Woop gæt lige hvem der stod op kl. 5.45 for at kunne nå op og træne inden arbejdet kalder MIG

Og det var bare så skønt der var stort set kun mig og 4 ældre mennesker. Skøn start på dagen, og nu er jeg top frisk og klar til dagens udfordringer.

God dag til alle :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

I denne uge er jeg vidst ikke nogen trusel i taberdysten. Det har været en weekend hvor vi har været hos min forældre og spise og jeg kom til at smage desserten, og med det tempo mine kilo forsvinder skal jeg nok ikke gøre mig de store forhåbninger imorgen¨når jeg hopper på vægten.

Det går stadig rigtigt godt med at få trænet, og også mht kosten. Jeg både vejer og måler mig, og det kan godt være vægten går laaaaangsomt ned men der forsvinder cm. og det er jeg ret godt tilfreds med.

Nu skal jeg op og træne om et øjeblik, og i aften skal jeg til zumba - mon jeg kan gå imorgen :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde mimse :kram2

Du skal huske at muskler vejer dobbelt så meget som fedt - Derfor er netop målebåndet bedre end vægten til tider.

Derudover vil jeg sige at den SUNDESTE måde - Og den mest sikre vej mod et stabilt vægttab, og derefter varigt vægttab, er at tabe sig 500 g om ugen - og ikke mere end det. Det hænger sammen med at man ikke skaber en følelse af "hungersnød" i kroppen, hvilket ofte er årsagen til at vi tager på i vægt igen, og ofte med større hast.

Hungersnød - alarmberedskabet i vores kroppe, er et irriterende urinstinkt - ihvertfald set i forhold til os mennesker. Kroppen kan trikkes til at tro at der er hungersnød, hvis man taber sig hurtigt, eller går og føler sig konstant sulten. Og når man så atter begynder at spise normalt igen - SUGER kroppen til sig af fedt og andet godt, for at få fyldt lagrene op til næste "hungersnød" så den igen har noget at tære på.

Så derfor - HUSK at 400 - 500 gram så ABSOLUT er fint på en uge. Og husk at du ikke må være sulten - selvom vi fristes til at spise alt for lidt, for at sætte skub i tingene ( det er også derfor jeg kun anbefaler dietshakes mv. til en kickstart, og ikke andet)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde mimse :kram2

Du skal huske at muskler vejer dobbelt så meget som fedt - Derfor er netop målebåndet bedre end vægten til tider.

Derudover vil jeg sige at den SUNDESTE måde - Og den mest sikre vej mod et stabilt vægttab, og derefter varigt vægttab, er at tabe sig 500 g om ugen - og ikke mere end det. Det hænger sammen med at man ikke skaber en følelse af "hungersnød" i kroppen, hvilket ofte er årsagen til at vi tager på i vægt igen, og ofte med større hast.

Hungersnød - alarmberedskabet i vores kroppe, er et irriterende urinstinkt - ihvertfald set i forhold til os mennesker. Kroppen kan trikkes til at tro at der er hungersnød, hvis man taber sig hurtigt, eller går og føler sig konstant sulten. Og når man så atter begynder at spise normalt igen - SUGER kroppen til sig af fedt og andet godt, for at få fyldt lagrene op til næste "hungersnød" så den igen har noget at tære på.

Så derfor - HUSK at 400 - 500 gram så ABSOLUT er fint på en uge. Og husk at du ikke må være sulten - selvom vi fristes til at spise alt for lidt, for at sætte skub i tingene ( det er også derfor jeg kun anbefaler dietshakes mv. til en kickstart, og ikke andet)

Tak skal du have, jeg ved jo godt at det ikke er sundt og holdbart at tabe flere kilo om ugen - meeen det kunne dælme være rart ;)

Jeg holder ved og på et tidspunkt følger kiloene formodentligt med.

Mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Totalt overskudsagtig idag, har været i motionscenter i morges og her til aften 1 times zumba, og jeg har ikke rørt noget som helst usundt idag, og det bedste - jeg har ikke følrt mig fristet.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER