Besvaret December 20, 2011 tillykke tillykke :balloons Jeg er i samme båd som dig, fik også at vide at jeg venter en lille dreng så er også begyndt at kigge i gemmerne :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Jeg er også blevet scannet, og venter en lille dreng, ligesom jeg gættede på :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Vi har en pige i forvejen, og jeg tror det bliver endnu en pige. Skal scannes d. 27. dec, o så må vi se:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Jeg er også blevet scannet og der var sørme en lille tap :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Ej alle de drenge vi skal have i Maj.. Fantastisk.. Og tillykke til jer to.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 ja vi gættede søreme rigtigt:) Vi får en dreng:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 ja vi gættede søreme rigtigt:) Vi får en dreng:) Tillykke med den lille prins Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Vi har en pige i forvejen, og jeg tror det bliver endnu en pige. Skal scannes d. 27. dec, o så må vi se:-) Er det en lille dreng eller lille pige man venter? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Vi har en pige i forvejen, og jeg tror det bliver endnu en pige. Skal scannes d. 27. dec, o så må vi se:-) vi venter spændt.. Dreng eller pige? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Jeg troede at det skulle blive en dreng men det bliver endnu en lille prinsesse. Det gør alting noget lettere da vi så har tøj og udstyr på plads :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Tillykke med prinsessen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites