TiaK

Sover jeres børn med vinduet åben om natten?

13 indlæg i dette emne

Tja, overskriften siger det hele. Nu går vi jo ind i de kolde måneder og Erica sover altid med dynen nede ved navlen. Og selvom hun sover med langærmet body og natdragt, så er jeg lidt luren ved at åbne vinduet - specielt når hun kommer på eget værelse.

Hvad gør I?

Del dette indlæg

Vi har allesammen vinduet lukket om natten. Både pga kulde og pga indbrudstyve!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor sover hun for åben vindue?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh nej da, vi har endda lidt varme på nu, for dynen bliver altid sparket af.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja, jeg har altid sovet med vinduet åbent, synes det er så lækkert med frisk luft om natten. Og det anbefales jo at de sover ved 16-17 grader, så jeg har i hvert fald tænkt mig at slukke for radiatoren om natten, når hun kommer på eget værelse (har slet ikke tændt for den på soveværelset)

Både hendes værelse og soveværelset er på første sal - så indbrudstyve er jeg ikke bange for ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg troede de anbefalede 20 grader det sagde min sp. jeg lufter ud om dagen i stedet, sikre bedre mod træk til den lille synes jeg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sover I med åbent vindue i november? :blink

Det lyder koldt. Ville hverken gøre det hos baby eller i vores eget soveværelse.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja, det kan da godt være det bare er mig :)

Konklusion - når hun kommer på eget værelse skal hun ikke sove med åbent vindue før til foråret, og så længe hun sover på soveværelset, så åbner jeg kun vinduet når det ikke blæser for meget :)

Og det står jo kun lige på klem - elsker frisk luft! Så ja vi sover med vinduet åbent året rundt, med mindre der er frost og meget blæst.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt følge dig. Elsker at sove i kold frisk luft. Men Leo sparker ofte dynen af og allerede da det begyndte at blive lidt koldt, var han ind i mellem lidt kold. Så vi sover med lukket vindue og har for første gang haft varme på i soveværelset.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Konklusion - når hun kommer på eget værelse skal hun ikke sove med åbent vindue før til foråret, og så længe hun sover på soveværelset, så åbner jeg kun vinduet når det ikke blæser for meget :)

Og det står jo kun lige på klem - elsker frisk luft! Så ja vi sover med vinduet åbent året rundt, med mindre der er frost og meget blæst.

Du er ikke alene ;) Vi sover også med åbent vindue næsten året rundt... Jeg kan blive helt klaustrofobisk, hvis jeg føler at luften er tung og vinduet ikke er åben...

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

Jeg gruer for når Anna kommer og vi er nødt til at sove med alting lukket :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sover ikke med åben vindue, men vi har ikke varme på i soveværelset... Hele dagen står døren lukket, så der ikke kommer varme fra stuen og gangen, så det passer nok meget godt at der er ca 17 grader :)

Sofia er en rigtig varme baby og har aldrig sovet i andet end en body og er alligevel rigtig dejlig varm :biglove så det vil ikke gå hvis der kom varme på..

Ikke lige nu ihvertfald, hvis det bliver rigtig koldt kan det da godt være vi tænder, men slet ikke som det er lige nu...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh.. jeg fryser bare ved tanken om det.

Jeg er en total frossen-pind, og jeg tænder endda

radiatorerne inden jeg går i seng rundt omkring, så

der ikke er så mega koldt når vi vågner om morgenen.

Jeg lufter ud i alle værelserne fra morgen til eftermiddag. og det tænker jeg at der må være nok :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER