Barbamama

Gave til den kommende far?

6 indlæg i dette emne

Min mand har jo været så sød at give mig/os en Barnets første bog :kuller Og jeg har også tænkt lidt på at give ham en lille babyrelateret gave enten til jul eller "bare fordi". Men hvad kunne det være? :help

Jeg er ikke så meget for at give ham "Far på Færde" eller lignende bøger, for er lidt i tvivl om han har lyst til at læse dem, og vil helst ikke "give ham lektier for". :unsure Og han går ikke op i noget sport, så kan heller ikke give ham Manchester United babytøj eller sådan noget...

Hvad kunne man ellers give en kommende far som en sød og sjov lille gave? :)

Del dette indlæg

Far på færde er ellers en genial og vildt sjov bog. Min mand er absolut ikke til andre bøger end krimier (og helst som e-bøger) men han sad og klukkede i sofaen over Far på færde (og jeg måtte ikke læse den før han var færdig - snak lige om at være utålmodig og hormonella samtidig!!).

Ellers vil jeg foreslå en kurv - ørepropper, en ny t-shirt til når den lille gylper for 117 gang, en næseklemme og gummihandsker til bleskift osv. i den dur. Bare skræm ham lidt nu hvor du er gravid - så bliver han sikkert meget mere positivt overrasket over hvor dejligt det er at blive far :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meggers: Er din kæreste ikke lidt nørdet? noget med at han da spiller nogle spil så vidt jeg husker.

Du ku evt. give ham en body ala den her http://www.ebay.co.uk/itm/Force-strong-STAR-WARS-funny-babygrow-onesie-/180709921814?pt=Baby_Clothing&var=&hash=item6fc43de3af#ht_698wt_952

Så bare med noget han godt kan li :) ved ikk lige som star wars er noget for ham jo :) men overvejer da den til min kæreste når tid er :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm... Skal det være noget babyrelateret?

Det KUNNE jo også være et gavekort på en romantisk aften out in town med hans dame (Til når damen ellers var blevet helt kvalmefri?) :)

Og ja, ellers kunne én af de der body'er eller sutter med "Fars øjesten" være en mulighed.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg lagde en lille gave under vores juletræ hjemme, om morgenen :) Og der stod til far fra Marlon på den.... Og indeni var der 3 små sutter der stod Marlon på :)

Selv om det ikke var noget han kunne bruge selv, så blev han helt vildt glad!!

Nu ved i jo ikke hvad det er for en endnu, så det er lidt svært med noget med navn.... Men det kunne være en body med "i love dad" eller noget andet sødt.... :)

Man kan få bodyer med ALT mellem himmel og jord, så der må da næsten være noget der kan ramme lige ham :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg var gravid med Christina havde jeg taget et mavebillede hvor jeg havde bundet en lilla sløjfe om maven og havde skrevet "Til Far!" på maveskindet.

Billedet havde jeg fået indrammet i en rigtig fin ramme. Det vakte lykke :biglove

Billedet står stadig fremme på reolsystemet i stuen. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER