Oprettet November 18, 2011 Hej må jeg være med her :-) Jeg troede at jeg hørte til i juli gruppen men efter en terminsskanning i tirsdags viste det sig at jeg i oktober har haft en falsk mens og derfor er dobbelt så langt henne. Jeg er i dag 9+1 og har termin 21. juli. Skal føde på Hvidovre og har i forvejen en datter på 3 med min dejlige mand som jeg blev gift med i august. Jeg glæder mig til at følges med jer :-) Hilsen Perlemor (som er anonym til første trimester er vel overstået) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2011 Termin er selvfølgelig 21. juni hi hi skal lige vende mig til ny dato Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2011 Velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2011 Hej. og velkommen til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2011 Velkommen :-) Indtil videre er vi så sat til ca samtidig, men jeg er ikke scannet endnu, så det kan jo hurtigt ændre sig :-) men det er en dejlig måned at være sat til. Man er ikke højgravid i hedebølgetiden. Tilgengæld er det sommer, når bebs er spæd :-) og sådan en lille Skt. Hans-baby er da så fint :-) lige når nat og dag er lige lange... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2011 Det var da en skøn overraskelse for jer. Så er der endnu kortere til nf scanning. Dejligt. Velkommen til :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2011 Velkommen - dejligt med en mere i junigruppen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2011 Velkommen til:-) Kan se at vi også deler terminsdato. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites