Myliona

Baby fodboldgear..

7 indlæg i dette emne

Min kæreste er kæmpe fodbold fan, og jeg vil rigtig gerne give ham noget baby-fodbold gear :) Bodystocking, sengetøj, baby-sko osv, med real madrids logo på...

Men jeg har googlet i vildskab, og kan ikke rigtig finde nogen hjemmesider hvor man kan købe det? Er nogen af jer hårde til at goolgle og kan evt finde noget?

Det skal helst være en side hvor jeg ikke skal betale alt muligt told osv - Så altså bare en side hvor jeg kan bestille fra, også er prisen den jeg skal betale :D :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det er bare at kigge på den ønskede klubs hjemmeside. Min mand er kæmpe chelseafan og via deres klubshjemmeside, kan man komme til fanshoppen, hvor der kan købes næsten alt mellem himmel og jord med chelsea

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ha ha ej hvor sjovt... Min kæreste er også Real fan.

Jeg gav ham en bodystocking da jeg var gravid, hvor der stod "I <3 Real Madrid" :)

Jeg havde fundet den på nettet. Man kan ikke lige huske hvor :unsure

Vil gerne prøve at tjekke op på det senere, hvis det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis man køber fra den nederste, kommer der så ekstra på?

Har lige shoppet for 800 kr derinde :whistling dog mest til mig selv... :rolleyes :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man køber fra den nederste, kommer der så ekstra på?

Har lige shoppet for 800 kr derinde :whistling dog mest til mig selv... :rolleyes :7himmel

Afhænger af hvor de sender ud fra.

Hvis det er fra USA hvad jeg synes det tyder på kommer der moms og postdanmarkafgift(hvis det er sendt med postdanmark) på.

Moms er som normalt 25 % og postdanmarkafgift er vidst nok 180 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER