Oprettet November 17, 2011 Hej :biglove Så er jeg tilbage igen efter jeg havde en MA i februar. Jeg er blevet scannet og har fået bekræftet at den lille lever :loveshower Skal til lægen i morgen og have taget blodprøver. :gravid Blondie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Ej tillykke med det, hvor er det dejligt for jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Dejligt indlæg :loveshower Tillykke med det :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Kæmpe stort TILLYKKE :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2011 Hvor er det dejligt og stort. Så lykkedes det. Er virkelig glad på dine vegne :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2011 Mange tak –hvor er I søde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2011 Kæmpe stort tillykke :loveshower Jeg krydser fingre for, at alt går godt :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2011 jubiiii!!! Tillykke!! :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2011 Hvor dejligt. Hjertelig tillykke med det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites