Myliona

Vi vil til London, Mig og min kæreste

9 indlæg i dette emne

Som overskriften siger, vil vi gerne en tur til London :)

Vi har tænkt os at flyve.. Men jeg har aldrig fløjet før, og aldrig bestilt flybilletter :)

Vi Vil afsted til januar...

Hvor finder vi de billigste billetter?

Del dette indlæg

momondo.dk

Der har vi fundet de fleste af vores billetter :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ryanair.dk - så kommer I godt nok til Stansted, som er et stykke uden for London, men det må være muligt at finde forholdsvis billige tog/busbilletter til London :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil I flyve fra Kbh eller Billund?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil I flyve fra Kbh eller Billund?

Jaa, det er jo egentlig en vigtig pointe, da man ikke kan flyve med Ryanair fra KBH.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er faktisk helt ligegyldigt for os, da vi bor på Fyn? Så ved ikke hvad der er lettest? :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er faktisk helt ligegyldigt for os, da vi bor på Fyn? Så ved ikke hvad der er lettest? :rolleyes

Billund hvis i vil køre i bil. Kbh hvis i vil tage toget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har været i London flere gange, og vi har altid fløjet med Ryanair fra Tirstrup til Stansted. De har også en afgang fra Billund til Stansted. Det er nok lettere for jer. Stansted ligger ikke så tæt på London som Heathrow gør, men det er billigere og det er meget nemt at tage et tog indtil London.

Hvis I skal flyve med Ryanair, skal I være opmærksomme på, at ALT man vil have ekstra koster. Det koster fx ekstra, hvis man vil tjekke sin kuffert ind. Men man må have op til 10 kg håndbagage med. Og det kan man altså godt nøjes med synes jeg... Og så skal man ikke stå så meget i kø i lufthavnen.

Jeg har fløjet en hel del gange med Ryanair efterhånden, så du skal endelig bare spørge, hvis du er i tvivl om noget. Det kan godt være lidt forvirrende :)

Edit: Her er et priseksempel for to personer T/R. Jeg ved ikke hvor lang tid og hvornår I skal derover...

Ryanair.JPG

Del dette indlæg

Annonce ♥

10 kg er en del - vi vil nemlig bare derover en forlænget weekend.

Vi har et vennepar derovre, som kan hente os så det lyder da som den billigste løsning!!!

Hvor er I søde og hjælpsomme!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER