ki schou

Fra tremmeseng til juniorseng

7 indlæg i dette emne

SÅ skete det endelig.

Efter at have gloet på en masse papkartoner i lang tid fik vi forleden samlet Leo's juniorseng.

Og spændingen var stor - vi havde forventet en masse renderi frem og tilbage nu hvor han selv kan komme ud.

Den første aften råbte han, om han måtte komme ud af sengen, fordi han skulle tisse :rolleyes

Den anden aften kom han ind 4 gange i træk med et stort grin om munden - så anlagde jeg en streng mine og sagde: GODNAT Leo. Og så stoppede det.

Den tredje aften - i går - kom han op en gang for at tisse igen.

Så jeg synes, at det går meget godt, men det kan jo være, at bøtten vender på et tidspunkt :lolhit

Del dette indlæg

Det er da godt gået indtil videre :balloon

er spændt på hvordan trunten takler det efter jul.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er altid skønt når de ikke gør som man "frygter"!

Tænk på alle de unødvendige tanker og "bekymringer" de udsætter en for :lolhit

Jeg havde også regnet med at skulle gå fra stue til værelset 20.000 gange men har kun prøvet det 1 gang lige da vi startede...

Del dette indlæg

Annonce ♥

og det går stadig forrygende herhjemme, han kommer op en gang for at tisse efter han er blevet lagt.

Det er blevet fast ritual og hans lille måde at "vinde" en sejr på, men det er helt ok.

Elleres bliver han pænt i sin seng, og han spørger endda om morgenen om han må komme op inden han står ud af sengen :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er han dygtig :)

Tilde står heller ikkeud af sengen, uden at spørge :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super :)

Frida kom i juniorseng for nogle uger siden. Den første aften stod hun ud mange gange de første 10 minutter men mor her var streng og efter 10 minutter havde hun forstået det og blev i sengen.

Den første uge stod hun ikke ud når hun var puttet - vi undrede os over hvor let det var gået.

Efter den første uge står hun nu op konstant!! Det tager en times tid for hende at falde i søvn og hun står ud af sengen for at hente ting så hele sengen er fuld af legetøj så hun knapt kan være der. Hun har enormt godt nattesyn for der er mørklægningsgardiner, alt lys slukket og døren lukket så det eneste lys hun har er der der slipper gennem nøglehullet. Alligevel render hun rundt på værelset som om det var dagslys.

I går fandt jeg hende hvor hun havde skubbet en skammel hen til sit bord, kravlet op på skamlen, videre op på bordet og var i gang med at hente nisserne i vindueskarmen - i bulder mørke!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super :)

Frida kom i juniorseng for nogle uger siden. Den første aften stod hun ud mange gange de første 10 minutter men mor her var streng og efter 10 minutter havde hun forstået det og blev i sengen.

Den første uge stod hun ikke ud når hun var puttet - vi undrede os over hvor let det var gået.

Efter den første uge står hun nu op konstant!! Det tager en times tid for hende at falde i søvn og hun står ud af sengen for at hente ting så hele sengen er fuld af legetøj så hun knapt kan være der. Hun har enormt godt nattesyn for der er mørklægningsgardiner, alt lys slukket og døren lukket så det eneste lys hun har er der der slipper gennem nøglehullet. Alligevel render hun rundt på værelset som om det var dagslys.

I går fandt jeg hende hvor hun havde skubbet en skammel hen til sit bord, kravlet op på skamlen, videre op på bordet og var i gang med at hente nisserne i vindueskarmen - i bulder mørke!!

Sødt men træls for man vil jo bare gerne have RO om aftenen <_<

Har ingen gode råd, for Leo er stadig rigtig flink til at blive liggende, så vi har ikke prøvet at skulle håndtere det på anden vis.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER