Anna1980

dåbsgave

9 indlæg i dette emne

jeg ville høre hvad I gav jeres barn i dåbsgave, fordi jeg er lidt i vildrede over hvad vi skal give Tobias.

Plus giver man et dagmar kors til en dreng???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For vores vedkommende er svaret nemt - ingenting udover festen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav ham en personlig godnathistorie fra sjovbog.dk ...... Den er rigtig fin! :)

Jeg ville nok synes at et dagmarkors er til en pige, men det kan man jo selv bestemme...... Måske kunne man lave finde noget andet, der passer bedre til en dreng? (vores søn fik fx et sølv plekter til at hænge i en halskæde af sin ene onkel - min mand spiller guitar, så det synes vi var vildt godt fundet på :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav ikke vores piger dåbsgaver.

Jeg synes at dagmarkors er til piger, men en sølvhalskæde, evt med en lille plade med navn og fødselsdato (dem soldater har) kunne da være en mulighed til en dreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav et lille armbånd med mariehøne-charms :)

Til en dreng er jeg nok lidt blank..Synes korset er mest til piger. Men mon ikke de har noget til drenge, hvis man nu går til en guldsmed og spørger?

Ellers kunne HC Andersen eventyr være en idé. I kunne skrive et sødt personligt "brev" på bagsiden af bogens forside.. Så bliver den jo super personlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde fik lavet en personlig eventyr på en eller anden hjemmeside til sin datter da hun blev døbt, det vil jeg udforske noget mere fordi det lyder super fedt for fremtiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde fik lavet en personlig eventyr på en eller anden hjemmeside til sin datter da hun blev døbt, det vil jeg udforske noget mere fordi det lyder super fedt for fremtiden.

Det er det samme jeg taler om ;) Du kan finde den på sjovbog.dk :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme jeg taler om ;) Du kan finde den på sjovbog.dk :balloons

Den er bare så sød. Theo fik den af bedsteforældrene :)

Vi gav ham ikke selv noget. Han fik masser af gaver. Så længe han er så lille at det er os, der skal pakke hans gaver op, så føler jeg det mærkeligt at købe en gave til ham og pakke den ind for så selv at pakke den op igen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav en gæstebog, som bliver taget frem til hendes fødselsdage. (vi glemte det så lige, da hun blev 2 år - FLOT)

Ikke en dyr gave. Den kostede vist 150 kr. Men forhåbentlig en gave der bliver fyldt med minder og hilsner, gennem årene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER