Guest LilleMig

Jeg bliver snart idiot....

19 indlæg i dette emne

Hvorfor kommer alle udgifterne altid oveni hinanden??? :(

Er lige kommet fra tandlægen med en dejlig regning på 2700 til betaling 1 dec... :(

Og d. 2 dec skal alle 3 hunde ud og vaccineres, det bliver jo nok heller ikke helt billigt, det er fandeme typisk op til jul :angry

Skulle bare lige af med lidt galde..

Del dette indlæg

Tror det er en naturlov :(

Det er det samme her.. hver gang vi tror, SÅ, nu har vi penge til resten af måneden, så går bilen i stykker,jeg skal til tandlægen,hunden bliver syg eller noget helt fjerde :(

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja du har nok ret... :blush

Nu havde vi bare lige snakket om at det var dejligt at vi havde fået købt de fleste gaver så vi ville have luft i økonomien i dec... nå men det bliver så ikke denne gang :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ork det kender vi også godt her og det er pisse irreterende..

Vi har lige skiftet forsikringsselskab, eller det vil sige det gjorde vi i august og bingo, samtlige nye regninger skal betales 1 november og 1 december + at vaskemaskinen lige fik lyst til at smutte i svinget + alle julegaver der skal købes :klap

Så hurra for vi nærmer os lønningsdag :jul8:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kender det desværre alt for godt :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan er det... jeg skal egentlig også til tandlæge men udskyder det til næste år.. ;)

dyrlæge har vi på budgetkontoen så der er til det, for vores skal også vacc. her i december

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan er det... jeg skal egentlig også til tandlæge men udskyder det til næste år.. ;)

dyrlæge har vi på budgetkontoen så der er til det, for vores skal også vacc. her i december

Det var da smart og smide det på budgetkontoen, det kunne da være man skulle overveje det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da smart og smide det på budgetkontoen, det kunne da være man skulle overveje det :)

Det var da smart, har jeg aldrig tænkt på at gøre. Det tror jeg da også, at jeg vil have smidt på budgetkontoen, når vi skal i banken og have lavet nyt budgett her i starten af december.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da smart, har jeg aldrig tænkt på at gøre. Det tror jeg da også, at jeg vil have smidt på budgetkontoen, når vi skal i banken og have lavet nyt budgett her i starten af december.

Vi har mange ting på budget'en bedste måde for os :)

Vi har som sagt dyrlæge, boksning, svømning, synoptik,telefon og diesel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har synoptik, mobiler og benzin på, og vi skal have ishockey på. Men tror også jeg vil have dyrlægen på nu også.

Del dette indlæg

Annonce ♥

her kender vi det også for godt tror der er mange penge så går der noget i stykker

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rent nysgerrighed, hvor meget smider i ind på budgettet til dyrelæge og hvor mange dyr har i??? :blush

Det er helt ok- hvis du ikke vil svare ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rent nysgerrighed, hvor meget smider i ind på budgettet til dyrelæge og hvor mange dyr har i??? :blush

Det er helt ok- hvis du ikke vil svare ;)

Mig.. jeg vil altid svare ;)

Vi har to hunde og får jo rabat når de kommer sammen til vaccination. Vi sætter 880kr ind.. nu kan vi jo se den nye pris og tror vi er nød til at sætte den op, men så har vi da lidt at tage af.. uforudsete dyrlæge besøg sætter vi ikk af til, selvom vores bulldog efterhånden har været der et par gange det sidste år.. egentlig kunne man jo egentlig også det.. ligesom vi sætter 3000 ind til bilsuprice'er :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mig.. jeg vil altid svare ;)

Vi har to hunde og får jo rabat når de kommer sammen til vaccination. Vi sætter 880kr ind.. nu kan vi jo se den nye pris og tror vi er nød til at sætte den op, men så har vi da lidt at tage af.. uforudsete dyrlæge besøg sætter vi ikk af til, selvom vores bulldog efterhånden har været der et par gange det sidste år.. egentlig kunne man jo egentlig også det.. ligesom vi sætter 3000 ind til bilsuprice'er :)

Er det så bare et engangsbeløb i sætter ind?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det så bare et engangsbeløb i sætter ind?

Tja... altså vi har jo lavede et stort budget skema med alle vores udgifter og derved har vi regnet hvad vi gennemsnitlig skal sætte ind på vores budgetkonto hvor alle vores regninger bliver trukket.. Så f.eks. sætter vi nu bare 14.250 ind på den om måneden (hver) og så er der til alt.. Hvis vi så senere hen får en ny til til budget'en som da vi meldte os ind i krifa så skrev vi bare det i regnskabet og så røg vores indbetaling fra 13.800 til de 14.250 fra næste måned af.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også små "opsparinger" i bugettet. Blandt andet til julegaver, værkstedsregninger og tandlæge.

Så når julegave-tiden kommer, kan vi hæve 6.000 fra budgettet til gaver.

Men kender det alt for godt med alle udgifter oveni hinanden... Jeg blev opsagt i juni, vi holdt stort bryllup i august (som vi heldigvis havde sparet op til), min gamle arbejdsplads løb fra en aftale om at betale min HD (25.000), pludselig kom naboerne og mente at vi skulle betale for deres vandskade (15-20.000) og vores computer brød sammen... Så udsyn til udgifter på 50.000, man ikke lige havde regnet med. Med mig på dagpenge og efterfølgende vikarløn. ØV!

Heldigvis har vi ikke hørt mere fra naboen, men vi holder også stædigt på at det ikke er vores skyld...

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER