Oprettet November 15, 2011 Hej Så har jeg været til min skanning for at se hvor langt jeg er henne eller om der er 2. Der er IKKE 2 men jeg er faktisk 8+5 og har termin 21. Juni i stedet for. Vildt at være så langt henne pludselig og skønt at se det lille hjerte slå :-) jeg har åbenbart haft en falsk blødning midt i oktober derfor kunne vi ikke selv regne det ud. Så jeg vil nu følge jer fra sidelinien men melde mig ind i juni gruppen. Held og lykke til jer alle. Hilsen rikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Hej Rikke. Det var da en dejlig nyhed! Så er der pludselig ikke nær så lang tid til at I ser jeres lille spire! :) Held og lukke i juniterminen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Ihh, saa kan vi jo foelges endnu mere - jeg har termin 23. juni :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Wow, så hoppede du lige en måned frem :D Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Hvor er det snyd ;) Stort tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Nå for søren! Skægt at du var længere henne :) Men ja, så er der jo bare kortere tid til at I møder jeres lille bebs :loveshower Håber du bliver glad for juni-TG'en og at du bliver ved med at kigge forbi her også :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 Ha, så var du lige her..... Har ellers ventet på en Update i din anden tråd :rolleyes ;) Det er lidt vildt at du sådan lige er så meget længere henne.... Og jeg er da ked af at du må forlade os, men super glad for at det blot er for at rykke frem i køen :biglove Masser af held og lykke fremover! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2011 Hi Hi ja det er lidt vildt at hoppe frem på den måde men dejligt. Jeg følger absolut med her også og Camillat: glæder mig til at følges med dig :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2011 Tillykke med det, det må være dejligt. Ville ønske det var mig. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites