Oprettet November 14, 2011 Hejsa! Jeg venter barn nr. 2 til d. 11. april 2012 - en lillesøster til min datter som i december bliver 4 år. Håber vi kan dele både glæder og sorger sammen herinde :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Hej, og velkommen til :) Tillykke med baby i maven. Jeg har selv termin d. 12/4 - og har en datter som bliver 4 til januar :) Håber din graviditet forløber fint, og at du bliver glad for at være herinde. :balloons Helle. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Hejsa... Velkommen til :balloons :balloons Jeg ville bare synes det var rart at der kom lidt mere aktivitet i gruppen :-) Skal jeg skrive dig på terminslisten? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2011 Hejsa... Velkommen til :balloons :balloons Jeg ville bare synes det var rart at der kom lidt mere aktivitet i gruppen :-) Skal jeg skrive dig på terminslisten? Helt enig - det vil jeg også synes :glad :glad :glad :glad - altså det med aktiviteten, men også at hun bliver skrevet på terminslisten haha :) :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 velkommen til. :D jeg håber alt går godt med graviditeten. :D (og aktivitet må vi da så lige sørge for. :D jeg er ikke selv god til det da jeg lige pt skriver bachelor men jeg vil meget gerne gøre et forsøg. :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2011 :glad :toot :yay Weee..... mere aktivitet!!! :yay :toot :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2011 Så ku jeg endelig få tid til at lure på BK igen :-) Sæt mig gerne på terminsliste ja!! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Velkommen til :rolleyes Dette er også min graviditet nr. 2, jeg har Freya på 3½ år og kæresten har Mynte på 7 år. God jul ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites