Guest cmbk

Update --- Elevplads ?? Gravid ??

9 indlæg i dette emne

Jeg fik elevpladsen(Jobbet)

Og imorges fandt jeg ud af, at jeg ER gravid. Var jo i tvivl, i forhold til den lidt utydelige streg. Men efter ti sek. var der ingen tvivl, og frem kom begge streger :-)

Det er jo ikke til at sige hvor langt henne jeg er - 2-3 uger, da jeg kun er gået 1 dag over tid. Så vi jubler ikke helt endnu, da der jo kan ske en masse. Men vi håber på det bedste.

Så, nu skal jeg til at jonglere fuldtidsarbejde og graviditet! Håber den bliver nem.

Øhhh, og hvordan siger man det lige til sin mor? Som 100% ikke bliver glad - Tror jeg?

Og hvordan reagerede jeres kærester - Havde jo lidt regnet med den store reaktion, og han holdte da lidt på maven, og sagde han var glad, men at han jo stadig var bange for at der kunne ske noget.

Det er mit første barn. Hans nr. 2 :-)

Fortsat god dag, derude..

Del dette indlæg

Et kæmpe stort tillykke herfra!!

Angående elevplads og graviditet, så skal det hele nok falde på plads - de må jo ikke fyre dig pga. en graviditet, og det er jo en lykkelig begivenhed, så det skal nok gå.. Jeg ville ikke bekymre mig, hvis jeg var dig..

Angående din mors kommende reaktion, så ved du jo ikke 100% hvordan hun vil reagere - hvis hun bliver bekymret er det jo kun af kærlighed.. Hvis det bliver svært for hende, så lad hende vokse med opgaven.. Det er jo en stor omvæltning for jer alle.. Desuden kan hun jo ikke gøre det store ved det.. Så tror bare du skal sige det som det er - også fortælle om dine bekymringer, så hun ved du tager det meget alvorligt. Bed om hendes ærlige mening (hellere en ærlig skuffelse, end en falsk positiv reaktion)..

Manden er selvfølgelig glad (ellers ville han vel ikke være gået med til det i første omgang), men det er jo som sagt en stor ting.. Hvem ved måske blev han overrumplet af bekymringer og derfor ikke kunne vise den store glæde som han også føler.. Det skal nok komme..

Lad være med at bekymre dig for meget - alt skal nok falde på plads.. Det er jeg sikker på!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min erfaring er (både fra mig selv, men også herindefra) at:

- Kvinden JUBLER over de to streger.

- Manden smiler, men kan ikke forholde sig til det. Det kommer dog snigende gennem graviditeten/scanningerne, spark i maven og generelt bare den voksende mave.

- De kommende bedsteforældre, mine tog nyheden meget roligt. Lidt for roligt, så jeg blev skuffet over de ikke blev mere glade for udsigten til deres første barnebarn. Men tror bare de tænkte at der er jo lang tid til baby kommer, så hvorfor bekymre/snakke om det nu? Men som graviditeten tog form faldt snakken mere og mere på baby og fødsel. Nu er min datter 4½ måned og mine forældre ELSKER hende! Aldrig har jeg haft så meget besøg af mine forældre :7himmel

Hvorfor tror du ikke din mor bliver glad?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved heller ikke hvilken reaktion, jeg havde forventet fra min kæreste :-D Stakkels ham, at jeg så bliver sur over det.

Uhhhm, fordi jeg kun er 20 år - Hun synes det er alt for tidligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med :gravid og held og lykke :goodluck .

Jeg vidste også, at min mor ikke ville blive glad over, at jeg blev gravid... Og det gjorde hun heller ikke :prik .

Hun sagde til min far, at hun ikke har brug for et barnebarn, og at det ikke var meningen, at vi skulle have haft det (jeg blev gravid ved kunstig befrugtning), fordi naturen ikke ville det...

Min datter er nu 11 uger og 4 dage gammel, og min mor er SÅ STOLT over hendes barnebarn :yay

Jeg håber, at din mor også vænner sig til tanken, og så glæder sig over at blive mormor til dit barn :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved heller ikke hvilken reaktion, jeg havde forventet fra min kæreste :-D Stakkels ham, at jeg så bliver sur over det.

Uhhhm, fordi jeg kun er 20 år - Hun synes det er alt for tidligt

Hvornår fik din mor selv børn?

Min mor er død, men ved at min mormor ville synes det var alt for tidligt hvis jeg blev gravid nu, og man burde have uddannelse osv først, men hun fik min mor som 21-årig så hun kan ikke rigtig tillade sig at sige noget hvis det er, og hvis man bare får uddannelse alligevel er det jo fint. (Nu vil jeg så gerne ha' en baby under kandidaten/specialet så har self noget uddannelse der)

Hvor længe har I været sammen? kan jo også ha' været at gøre med folks mening om at I er blevet gravid nu. Og self hvor gammel faren også er.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror nu ikke hun vil sige sådan noget, som du Hilde oplevede.

Tror bare, at hun skal have tid til at sunde sig, og accepterer at sådan er det.

Min kæreste er otte år ældre, vi har kendt hinanden i et år :-)

Hun var 32, mener jeg. Så en del år ældre :-) Da hun fik mine søskende

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå ja, og jeg har jo HG2, og har så lige fået elevplads.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå ja, og jeg har jo HG2, og har så lige fået elevplads.

Hun skal nok tage det pænt :) selvom hun måske lige skal vænne sig til det:) men hun bliver jo nok lykke for den lille lige meget hvad:) og lige meget hvad skal ud jo bare vise at du kan ta' din uddannelse færdig bagefter:) så kan jeg slet ikke se noget galt i det:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER