Oprettet November 23, 2010 Nu skal det være... Min egen kage krea tråd, som dog kunne risikere at indeholde andre ting også! Min aller første kage med overtræk: En af mine første kager - lavet til gudsønnens 1 års fødselsdag: Frederiks dåbskage: Bryllupskage med hjemmelavet figurere: Bryllupskage til bror og svigerinde: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Mutti's fødselsdagskage: Muffins til kollegaerne: Kims "færdig uddannet" kage: Bryllupskage til tidligere studiekammerater: Guddatters dåbskage: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Vores egen Lærkes dåbskage: Niecens ene dåbskage: Bryllupskage til kinesisk bryllup: Thue's dåbskage: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Det var et lille udsnit af kager fra de sidste 4-5 år... Men uha, hvor mangler der mange! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Er specielt vild med Lærke Mona's dåbskager.... men de er flotte alle sammen Heidi :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 :o Hold da op nogle flotte kager. Hvor køber du alle de ting henne til kagerne??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Wow hvor er du god, rigtig flotte kager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 :o Hold da op nogle flotte kager. Hvor køber du alle de ting henne til kagerne??? De ting jeg bruger er købt på nettet. Der er mange shops efterhånden. Jeg handler mest i England (pga prisen) og hos Special Købmanden (som snart åbner i Århus! Det bliver SÅÅÅÅÅ godt at komme i en fysisk butik!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 De ting jeg bruger er købt på nettet. Der er mange shops efterhånden. Jeg handler mest i England (pga prisen) og hos Special Købmanden (som snart åbner i Århus! Det bliver SÅÅÅÅÅ godt at komme i en fysisk butik!) Kunne nemlig tænke mig at prøve at lave sådan nogle kager, kan dog ikke nå det til Annikas fødselsdag (på mandag), men til Tobias til april, når kunne jeg. Jeg må på nette og kigge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 :blink: Hold da op hvor ER de bare nogle flotte kager! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 du er bare vildt dygtig Heidi :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Jeg vidste det var farligt at bevæge mig herind og kigge på dine lækre lækre kager, men kunne ikke lade være.. De er simpelthen så flotte og ser så indbydende ud, at nu bliver jeg nødt til at se om jeg har et eller andet der kan stille min lækker-sult Laver du forresten kager til andet end familie og sådan.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Jeg vidste det var farligt at bevæge mig herind og kigge på dine lækre lækre kager, men kunne ikke lade være.. De er simpelthen så flotte og ser så indbydende ud, at nu bliver jeg nødt til at se om jeg har et eller andet der kan stille min lækker-sult Laver du forresten kager til andet end familie og sådan.. Du siger bare til søde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Ej, hvor er de flotte! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 :blink :blink Hold da op hvor er du dygtig - vildt flotte kager :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Så fik jeg lavet dåbskager til min mors kollega. Meget simple da det var ovenpå 3 dages fødselsdag for mig og inden 30 års fødselsdag for veninden: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Hold da op en masse lækre og flotte kager!!! Den der lille baby, hvordan har du lavet den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Hold da op en masse lækre og flotte kager!!! Den der lille baby, hvordan har du lavet den? Den er lavet i en silikoneform - sådan en her: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 det er rigtig søde kager du har lavet, kan godt lide de sidste dåbskager.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Så blev det tid til endnu en omgang dåbskager. Denne gang til Linus der skulle døbes igår: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Hvor er du god! :respekt Bryllupskagen med de røde og hvide blomster er simpelthen så smuk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2011 Nu har jeg oprettet en kage blog til jer, som kunne være interesserede... Krea Kage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2011 Hooooold da op - nuiii de er flotte :respekt :respekt :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2011 hold da op nogen flotte kager du laver Del dette indlæg Link to post Share on other sites