Verdier

Hvor tidligt..

9 indlæg i dette emne

.. Kan man mærke bebsen? Eller hvor tidlig har i kunne mærke liv? :-)

Del dette indlæg

Da jeg var gravid, mærkede jeg liv første gang i uge 15 :loveshower Jeg havde læst på nettet, at hvis man lå og koncentrerede sig, så kunne man være heldig at mærke liv tidligt. Det virkede så for mig ;) Det føltes som en blanding af bobler, og følelsen af at "vifte" langsomt med sin hånd under vand :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror jeg var i uge 17 da jeg ikke længere var i tvivl om hvad det var :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke helt huske det fra første graviditet men denne gang mærkede jeg liv fra uge 14

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg var i uge 17 da jeg mærkede vores guldklump første gang med sikkerhed :loveshower og nu er han slet ikke til at stoppe det er bare en fantastisk følse :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Første gang var jeg i uge 15 da jeg helt sikkert kunne mærke hende....

Her 2 gang synes faktisk allerede jeg har kunnet mærke spirren ind imellem.. meeen nej det kan nok ikke passe :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var 18 uger henne da jeg mærkede min lille pige første gang. Nu 22 uger henne er der fuld skrald på hende :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg mærkede min baby første gang 14+? så det var ret tidligt... Men tror det handler om at vide hvad man skal mærke efter. Synes det føltes lidt som en der kildede på inderside. Nogen gange kunne det mærkes som et let pulsslag

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mærkede hende første gang i uge 22, hvor jeg var sikker.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER