Oprettet November 10, 2011 Simpelt spørgsmål - hvor gammel var din baby da de blev døbt? svar bare det som kommer tættest på hvad jeres barn var.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2011 Den første var 3 måneder og nr 2 var 1½ måned Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2011 Theo var 6 uger, så jeg har svaret 1 måned (kunne vel lige så godt have svaret 2 :rolleyes ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2011 Finbarr var 4 mdr og 2 dage Anine var 3 mdr og 12 dage Har stent omkring 4 mdr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2011 3 måneder.. ellers blev hun for tyk til kjolen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2011 Det skal såmen også bare være cirka.. Det er fordi.. Jeg satser jo på at få en juli baby. Og jeg vil gerne døbe denne baby i starten af september :) Min søster får barn marts/april - og har OGSÅ planer om barnedåb i starten af september.. Men både min kæreste og jeg, er fra familier med STORE børn - dvs over 4 kg ved fødsel.. Så jeg tør simpelthen ikke "stole på" at jeg kan vente en måned længere, før baby bliver for tyk :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2011 Min datter blev døbt da hun var knap 2 mdr., så har stemt 2 mdr. :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2011 3mdr i forhold til fødsel.. 6uger i forhold til termin :) Silje blev døbt d. 4september :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Min datter var omkring 5 mdr da hun blev døbt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites