tsecret

Ondt i maven efter IUI

5 indlæg i dette emne

Jeg blev insemineret i søndags og mandags. Det er tredje gang, så ved jo efterhånden hvordan det foregår.. Begge gange forløb helt problemfrit, og jeg havde ingen smerter samme dag.

Tirsdag fik jeg ondt i maven, og jeg har også haft rigtigt ondt i dag. Det er ligesom det bliver værre.

Smerten er sådan lidt mild konstant krampeagtig, og så med nogle kramper en gang imellem der er værre. Jeg har ikke dårlig mave sådan toiletagtigt - så det eneste symptom er denne konstante smerte.

Er der nogen der har nogen ide om hvad det kan være? Er det noget jeg bør bekymre mig over?

Del dette indlæg

Har ikke selv prøvet inseminering endnu men hvis jeg var dig ville jeg kontakte gynækologen. Det vil sikkert også give dig ro. Hellere ringe en gang for meget end en for lidt.

Rigtig god bedring og pøj pøj

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder ikke rart :kram Ved desværre ikke hvad det kan være, har kun prøvet haft ondt i maven samme dag som behandlingen.

Håber alt er ok, og hvis du bliver for meget urolig, så ring til dit behandlingssted. Sørg for at passe på dig selv :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter første IUI havde jeg sp voldsomt ondt at jeg ikke kunne kravle ud af sengen i flere dage. Aner desværre ikke hvad det skyldes.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev insemineret i søndags og mandags. Det er tredje gang, så ved jo efterhånden hvordan det foregår.. Begge gange forløb helt problemfrit, og jeg havde ingen smerter samme dag.

Tirsdag fik jeg ondt i maven, og jeg har også haft rigtigt ondt i dag. Det er ligesom det bliver værre.

Smerten er sådan lidt mild konstant krampeagtig, og så med nogle kramper en gang imellem der er værre. Jeg har ikke dårlig mave sådan toiletagtigt - så det eneste symptom er denne konstante smerte.

Er der nogen der har nogen ide om hvad det kan være? Er det noget jeg bør bekymre mig over?

Jeg er blevet insemineret 2 gange. Den første gang havde jeg ondt nogle dage efter, også de krampeagtige smerter som du beskriver. 2. gang havde jeg det lidt mere konstant i en 3-5 dage efter, den var der næsten konstant, men hvis jeg fx. sad ned og lige fik bukket mig, så gav det et jag. Efter som jeg blev gravid ved 2. IUI så tolker jeg ikke at smerterne behøver at være negativt, måske er det bare fordi der sker så meget i underlivet med æggeløsning og nogle fine store æg der bevæger sig i æggelederne.

Men syntes da bestemt du skal ringe til dit behandlingssted og forsikre dig om det er normale symptomer Du har. :goodluck med din vej til II

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER