Oprettet November 9, 2011 Jeg har modtaget min forskudsopgørelse idag for næste år, og studsede noget over mit fradrag, det er faldet med 2000 om måneden :unsure Nogen der kan forklare mig hvad det bla kan være der kan gøre at den falder så meget??? :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2011 Jeg har modtaget min forskudsopgørelse idag for næste år, og studsede noget over mit fradrag, det er faldet med 2000 om måneden :unsure Nogen der kan forklare mig hvad det bla kan være der kan gøre at den falder så meget??? :( Du har ikke haft hus som du ikke har mere eller ændring i job så dit kørselsfradrag ændres? flere/færre børn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2011 Vi bor i hus og har gjort boet i det siden 2007, vi har godt nok lagt vores lån om fra et fast 5 % til et variabel med 5 % loft, kan det være det?? Var på barsel sidste år, og går så ledig nu, men med afløser timer.. Mht kørsel, så kan det ikke være det, da jeg ikke har fået befordring de sidste mange år :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2011 mon ikke det er fordi lånet er lagt om? renten er jo ret lav pt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2011 mon ikke det er fordi lånet er lagt om? renten er jo ret lav pt Synes jeg også lyder meget sandsynligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2011 Synes jeg også lyder meget sandsynligt :) Jo det kan kan sagtens være, men tænkte bare 2000, det er da helt vildt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2011 Jo det kan kan sagtens være, men tænkte bare 2000, det er da helt vildt :( Du kan jo prøve at regne ud hvor meget i spare i renter om året. :) Så kan du sammenligne og lidt bedre se det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites