Besvaret November 23, 2010 Jeg fik vinterdæk på i søndags.. og rimelig heldigt for manden opdagede at højre forhjul faktisk var meget tæt på at ryge af.. :whistling hold da op hvor var det heldigt - godt det blev opdaget i tide :) Kan godt være lidt misundelig på sneen dog - her har der været en lille smule slud i formiddag, men ellers har det været konstant regnvejr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Jaaa - kom med MASSER af billeder :yay til alle os der sidder og glor ud på gråvejret <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Kameraet i min mobil er gået i stykker desværre. Men det er bare så smukt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 det bliver bare ved med at vælte ned med sne herude på landet... heldigvis har jeg studiedag imorgen, hvor jeg skal læse hjemme, men må da indrømme, at jeg er lidt nervøs for at sne ind Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Her er alt dækket til med sne. Jeg elsker at kigge ud på det sner, inde fra min varme stue....men derfra stopper det også! Jeg havde at være ude i sneen...har boet i Norge 3½ år og fik NOK af sne.... Det er bare træls uanset hvad. Det er koldt, det er vådt, man skal ha meget tøj på, man fryser, man skal koste bilen af, man skal sidde i en kold bil indtil den er varmet op....ja hader sne! :s Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Fandt det store kamera frem og her er så billeder fra min have :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Fantastisk. Så er det frem med kælken så I kan give ungerne en sjov oplevelse i sneen. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Ejjj så meget er der slet ikke kommet her :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Slæden er bestilt. Men ikke kommet endnu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Her til aften er regnen også gået over i sne her i nærheden af Køge, syd for København. Så lad os se hvor meget det bliver til... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Igår aftes kom sneen til Søborg ved kbh og den er der dælme endnu, om det stadig sner kan jeg ikke lige se Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Nøj der lå meget sne på bilen i morges... Håber det stadig ligger i haven så kan lege med nadja når jeg kommer hjem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Her er der ca. faldet 15 cm, og så fygede det helt vildt igår. Men lidt stemnings billeder fra vores indkørsel og have idag: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Her er der ca. faldet 15 cm, og så fygede det helt vildt igår. Men lidt stemnings billeder fra vores indkørsel og have idag: Ejj hvor snyd, vi vil også have så meget sne. Siger jeg nu, give mig en uge med så meget sne, så har piben helt sikkert fået en anden lyd ;) Vi har bare overhovedet ingen sne :( Her er det bare som en kold efterårsdag, heller ingen blæst er der. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 her er der stadig ikke kommet noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Her er lidt eftermiddagsbilleder herfra, hvor jeg var ude og lege lidt med hundene som elsker sne :biglove Vi har dog siden de her billeder er taget fået omkring 10 cm mere :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites