Oprettet November 8, 2011 Så blev det tirsdag og hermed ugens resultat :) Dorita: 84,0 kg - 1,5 kg (- 2,0 kg) Loneb: 70,5 kg - 1,5 kg (- 4,1 kg) Nitzen1987: 85,0 kg - 1,3 kg (- 10,1 kg) Sookie: 66,8 kg - 0,7 kg over 2 uger (- 3,9 kg) MinHemmeligeProfil: 71,8 kg + 0,4 kg (-2,0 kg) TILLYKKE til: Dorita og Loneb Husk: næste vægt i en pm senest tirsdag kl. 20.00 til : MinHemmeligeProfil :) Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Så nåede jeg det alligevel :) Vi gik i pausen :badgirl Hold da op, hvor er I seje. Stor :respekt Man kan godt se på min vægt jeg har været til Party og har indtaget en del kalorier :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Hvor har vi været seje den her uge :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2011 Hvor er i bare gode :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2011 Godt gået af alle herinde :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2011 Hvor er i bare super gode... Tillykke til jer andre :) her skal der vist arbejdes lidt mere :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites