Oprettet November 22, 2010 Jeg har ikke noget specifikt jeg laver, får en idé og prøver at fører den ud i livet :) Så her følger en masse blandet! Jeg elsker jo Småfolks æbler og fik en pige på TS til at lave mig nogle wallstickers i forskellige farver...det blev så til denne her børnebænk til Emilie: Så har jeg sat de her æbler på Emilies bukser :) Var for nærig til at give 500 kr for det originale par ;) Jeg elsker at male og tegne...de her er dog tegnet med limstifter, deraf det lidt rystet og rustikke look. Fri hånd og barnligt touch med vilje da de er til Emilie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2010 Da vi boede i Norge spurgte en sød veninde mig om jeg ikke ville bage deres bryllupskage....jo!! Sved på panden, det havde jeg aldrig prøvet før, men kage fik de og de var MEGET glade :) Det er drømmekagebunde med chokolade med fløde og kirsebærmousse. Tror den vejede 10 kg!! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2010 Og så sidste års juledekoration :) Har også lavet en Haloween-lygte, men kan slf ikke finde billederne på min pc :s To be continued ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Det ser da godt ud :) Synes det er nogle søde tegninger du laver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Hehe, tak piger :) Jeg var meget mere kreativ i mine yngre dage....må se om jeg kan finde det frem igen! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 SÅ fandt jeg endelig Halloween lygte billederne :) De er fra sidste år :) Kranie: Scary face: To sæt bange øjne med stjernemund: Flagermus: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Og så skal i da også se den bryllupskage jeg lavede til min mand og jeg da vi blev gift 8.8.08 :) Det er drømmekage bunde (igen) med jordbærmousse og chokolademousse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Hvor er du dog krea søde... :knus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 ej hvor du kan:-) det ser super godt ud. Men jeg bliver bare herre lækker sulten af at se dine kager uhhmmmm hvor ser de bare lækker ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Du er da bare all-around krea... super fine ting :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Eiiiii Mette!!! Man må da ikke bare sådan vise sådan nogle billeder af læææækker KAGE :sm Men bliver jo fristet- jeg ææææælsker jordbærkage/kage med jordbær på :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Hehe....er bare pædagok jo :) Men tak piger! :) Er nybegynder med kagerne...det er mine 2 første "skal se supergodt ud - kager"....ellers bager jeg altså bare almindelige kager :) Men det er da skægt at prøve :) Jamen ML....så må vi da bare invitere på kaffe ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Vidste ikke du var så krea ;) Er helt vild med dine billeder :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Uhmm hvor ser de kager lækre ud!! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites