mille1981

Arbejder du fuldtid?

35 indlæg i dette emne

Vi arbejder beggge fuldtid, jeg har 1 og 10 min på arbejde, Axel har 25 min. Vi skal have besserne indover til en daglig hente-dag regner jeg med så dagene ikke bliver for lange.. Jeg har aldrig arbejdet 37 timer - det har nok nærmere være 50+... meeeeen det må jeg nok skære lidt ned på når lillemanden kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er vi også begge på fuld tid, og er lige flyttet hvilket betyder 1½ times transport minimum hver vej for begge :blink

Så kære julemand - må jeg ikke nok få et nyt job til jul??

Ellers vil vores unger blive afleveret 6.30 og hentet og passet af ?!?! - en barnepige ?!? fra 16.45 til 17.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har dog ingen børn endnu, men ved at netop dette emne bliver spændende at se hvordan vi vil klarer, når tiden kommer. For både min mand og jeg har fuldtidsjob. Han har dog flex tid, hvilket jeg ikke har, så det betyder nok at han må til at tage arbejde med hjem så han kan arbejde om aftenen hjemmefra nogle dage om ugen, hvis det skal hænge sammen det hele - nååååår den tiiiiiid kommmeeeeeeer :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder også fuldtid, min arbejdsuge er på 48 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for de mange hurtige svar :loveshower

Jeg synes det er interessant at se hvor mange der rent faktisk er på deltid... Men også rart at se at det rent faktisk kan lade sig gøre at arbejde fuldtid begge og stadig have børn ;)

Jeg satser også på fleksible arbejdspladser når vi engang kommer dertil, men vil også tro, at vi begge fortsætter på fuld tid. Så må den ene bare møde tidligere end den anden, så bebs ikke kommer til at på i institutionen.

Jeg mindes dog selv som barn at jeg var en af de sidste der blev hentet - mor havde butik i København, og far arbejdede 50 timer om ugen. Men tiden sent om eftermiddagen i børnehaven var bare den bedste :) Der var ro og ikke så mange andre børn, og pædagogerne havde tid til en :) Ved selvfølgelig ikke om det har ændret sig i dag, men allerede dengang var det jo luksus at sidde 3-4 børn om et bord og hygge med personalet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både min mand og jeg arbejder fuldtid (plus). Vi har dog begge mulighed for flex og for selv at tilrettelægge vores arbejdstid. Vi koordinerer hente/bringe sådan at den ene afleverer og den anden henter. Typisk har vores datter dage i børnehaven fra 8-15.30/16

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, vi arbejder begge fuld tid - min mand har dog skiftende arbejdstider og hver 2. weekend, så han har tit en fridag, og kan have børnene hjemme eller hente tidligt. Desuden er vi begge offentligt ansatte og har derfor betalt frokostpause - det gør jo også en del.

Ja, og så tager det max ½ time at køre til eller fra arbejde.

Vores piger afleveres typisk 7.15 og hentes så alt mellem kl. 13.00 og 16.30.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...Og jeg er i øvrigt også overrasket over, hvor mange der egentlig arbejder deltid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg arbejder også 30 t om ugen når jeg ikke er sygemeldt

min mand arbejder så mange timer om ugen da han jo er cahauffør/flyttemand

jeg kan ikke klarer at arbejde fuldtid efter en trafik ulykke og det psykiske,og så har vi ikke behov for det

Simon bliver afl kl 7 -15:30 når jeg arbejder,nu er det ca 8-15:30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder fra 8.30 til mellem 17 og 18, (i Holland har man en 40 timers arbejdsuge) plus jeg hjælper i min kærestes resturant i aftentimerne, så mine børn har lange dage i instutitionerne.

Jeg aflevere dem selv i skole, kl 08.15 og så bliver de hentet i taxa kl 15.15 når de har fri fra skole og bliver kørt i SFO... Der henter jeg dem så mellem 17 og 18...

Hver anden uge har deres Far dem og der er i kun i institution mandag, torsdag og fredag og kun til kl 16.

Så ja de har lange dage men jeg synes ikke jeg mærker at det er noget de er kede af og de nyder at lege og hygge over i SFOén.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER