Guest

Mærke babyen?

9 indlæg i dette emne

Hejsa...

Jeg har i det sidste stykke tid kunne mærke noget i mavsen....

Det er ligesom små niv eller prik, men da jeg er gravid for første gang har jeg ingen anelse om det er babyen... :loveshower

Er der nogen af jer der har mærket babyen endnu?

Hvis jeg synger "se den lille kattekilling" synes jeg det bliver lidt voldsommere... men det kan jo sagtens være indbildning... jeg vil jo SÅ gerne mærke vores lille baby....

Del dette indlæg

Jeg er lige på besøg... Jeg er også førstegangs og mærkede baby allerede da jeg var 15+4 eller noget i den dur. Så det kan sagtens være det er det du mærker. I starten var jeg også i tvivl, men bare vent i løbet af et par uger bliver det meget mere tydeligt. Jeg syntes at de første tegn føltes som prik eller en der kildede lidt på indersiden af maveskindet :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :)

Hvor dejligt hvis det er babyen du kan mærke.

Jeg har nummer to i maven og mærker tit efter når jeg ligger stille, men synes ikke jeg kan mærke noget endnu <_<

Ved nummer et føltes det lidt som en vandmand der lå og skvulpede ind mod mit maveskind haha, og det var først

omkring uge 20 mener jeg.

Men rigtig dejlig følelse når man ikke er i tvivl længere :loveshower

:balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg tror også at jeg måske kan mærke noget, måske er det bare ønsketænkning,

jeg synes det føles som en fisk der bor inde i mig, og når den så lige rammer noget, føles det kildende.

Min mor fik det lige skudt ned da hun sagde det bare er tarmene der ligger anderledes og derfor føles anderledes.

Jeg tror på at det er min lille fisk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har ikke kunnet mærke noget endnu. men jeg glæder mig meget til jeg kan.

det eneste anderledes der er med mig er at min mave er begyndt at blive lidt hård i det. har i andre det også sådan???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan helt sikkert mærke baby nu. Og min kæreste har også mærket puffene et par gange :)

Det er rigtig dejligt :biglove

Min mave er også blevet hårdere at mærke på.

Var forbi JM sidst og hun sagde min livmoder allerede gik helt op til navlen,

hvilket var meget når jeg ikke er længere henne.

Men tror ikke der var noget negativt i det.

:balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes ikke rigtigt min mave er blevet hårdere endnu; men da jeg har en omgang polstring, som gør at jeg normalt er ret blød på mavsen, er det nok pga det... til gengæld er maven blevet en smule mere fast i det :loveshower

Jeg har ikke mærket det vilde til babyen på det sidste, men jeg har så heller ikke sunget og nusset så meget for maven, så måske er han/hun bare gnaven og vil have sang :rolleyes

Til gengæld var der aktivitet i maven idag da jeg kom ind af døren hos mine forældre, så der vågnede den lille vist op og syntes jeg skulle have en hilsen :7himmel

Men vi har da fundet drengenavnet, hvis det viser sig at være en han. Igår fik jeg stød i maven, som om det kom indefra, så den lille heldige mand (hvis det altså er sådan en) vil kunne prale med et gudenavn, når han kommer ud... såfremt han altså ligner en Thor...

Pigenavnet vi har fundet på, passer nu også meget godt til en der laver bulder og brag i maven, da vi har tænkt på Lina, efter hovedpersonen i vores yndlings-anime Slayers; som er en "sorceress" der er lidt ligeglad med hvor meget ballade hun laver, bare hun selv får noget ud af det :badgirl så hun sprænger jævnligt ting i luften eller sender lyn efter dem :-P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt sikker på at jeg kan mærke baby nu.

Jeg vågnede en morgen i sidste uge, inden vækkeuret, og lagde hånden på maven.

Det var så tydeligt, at den puffede på den anden side, jeg vækkede manden og tog hans hånd og lagde på

maven, og så kan det nok være at han vågnede. Det var jo helt vildt!!

Jeg er så glad for at han kan være mere med i det hele, nu ligger han tit hånden på maven og snakker til den.

Vi har kun mærket den nogle enkle gange siden sidst. Jeg bliver helt bekymret når jeg mærker efter og driller lidt, at der så ikke kommer bare et lille puf tilbage. men jeg kan hele tiden mærke hvor den ligger derinde, det hjælper.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg glæder mig så meget til Carsten mærker baby første gang... :loveshower

Men jeg tror der går noget tid endnu, heldigvis har vi så en fetal-doppler, så han altid kan høre hjerteslag, hvis han har lyst til det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER