Milla

Er stolt

9 indlæg i dette emne

af Malika... For ald den selvtillid hun har.. :lurve: For de roser hende konstant for det i bøh... Jeg hører næsten dagligt, hvad hun nu har gjort. Hun tør vise sig frem, stille sig op og fortælle digtede historier m.m.. Hun er mere eller mindre den eneste i bøh, som tør de ting siger de.. De andre skal overtales lidt, Malika kommer selv og spørger om hun ikke må læse historie højt i dag..

Og når hun så gør det, tager hun en bog og pga hende ekstreme gode hukommelse kan hun huske mere eller mindre alt i de forskellige bøger..

Men i dag kom hun så stolt og fortalte mig, at hun i år skulle være Lucia brud (igen), for hun var det også sidste år.. Et eller andet sted er jeg MEGA stolt af hende, at de vælger at bruge hende og hun har nok selvtillid til det.. :loveshower

Men samtidig sidder jeg og kan huske den følelse jeg havde i kroppen, da jeg var lille og hvert år blev den samme lyshåret pige valgt til, at være luciabrud.. Og derfor blir jeg os underlig til mode overfor de andre børn..

Men ja nu glæder jeg mig over Malika skal være det :biglove og ser frem til, at se hende stråle igen

Billede fra sidste år

2n1yn9k.jpg

35bgs5y.jpg

Del dette indlæg

Jeg kan godt forstå du er stolt - hun er da også bare rigtig smuk som luciabrud :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå du er stolt af hende. Det er SÅ flot at hun tør stille sig op foran de andre børn og læse op - det er der ikke mange på hendes alder der tør....

:loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Seje tøs :gp

Kan godt forstå du er stolt, det er da rigtig flot at hun tør stille sig sådan frem :)

Hvor ser hun skøn ud på de billeder :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taak..

Ja det er virkelig flot. Men der er ingen tvivl alt den selvtillid den kommer fra hendes far. Jeg ville ALDRIG turde gøre de ting hun gør. Men hendes far elsker de ting..

Noget rigtig må vi jo gøre her hjemme selvom vi hiver os selv i hårene en gang imellem over hende :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt hun har det sådan.. ;)

Og hvor er hun bare sød :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå du er stolt- hvor er hun fin :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå du er stolt - sikke en skøn luciabrud :loveshower

Min datter ville ikke turde stille sig op og læse højt eller være luciabrud - hun skal lige lure af om det er noget hun kan før hun melder sig til noget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forstår godt at du er stolt, det ville jeg også være hvis det var min datter :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER