Oprettet November 2, 2011 TERMINSLISTEN: 29. Juni Myliona - OUH - Venter en PIGE 1. Juli Karinabm - Esbjerg Sygehus - Venter en Overraskelse 4. Juli Lineolsen - Hillerød Sygehus - Venter en DRENG Olivias mor - Sygehus ? - ? TroldeMor - Herning Sygehus - Venter en DRENG ritra - Regionshospitalet Randers - Venter en ? 8. Juli ønskebebs - Aalborg Sygehus Nord - Venter en Overraskelse Fuglemor - Randers sygehus - ? Barbamama - Aalborg Sygehus Nord - Venter en DRENG 10 Juli ccbabyklar - ? Sygehus - Venter en ? 12. Juli Munck Abildgaard - OUH - Venter en PIGE Dina12 - Aalborg Sygehus - ? 16. Juli Betina88 - Viborg Sygehus - DRENG 17. Juli LykkeV - Herning Sygehus - ? babyjuli2012 - Hillerød Sygehus - ? 18. Juli Måske 3 - Holbæk Sygehus - ? bella_ - Hvidovre sygehus - Venter en Overraskelse Turboline - OUH - Venter en Overraskelse 19. Juli Unicorn - Næstved Sygehus - Venter en PIGE 21. Juli Ancher - hjemme - Venter en DRENG 23. Juli Fnugger - Hjørring Sygehus - ? 25. Juli Tuss87 - Hvidovre Sygehus - Venter en ? 26. Juli MinHemmeligeProfil - Viborg Sygehus - Venter en DRENG 27. Juli Sejlerbruden - Hillerød Hospital - Venter en (måske)Overraskelse Den BEDSTE Gave - Hvidovre Sygehus - Venter en ? 29. Juli bubbi78 - OUH - DRENG 30. Juli bettyboop1984 - OUH - venter måske en overraskelse KarinaS - ? Sygehus - ? Nica - Hillerød Sygehus - Venter en Overraskelse 31. Juli henry-benry - Herlev Sygehus - Venter en PIGE Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2011 Hvilken af vores ticker er forkert?? Du er 5+0 og jeg er 5+1.. Termin er jo så med to dages forskel.. Men okay ;) Men du har 245 dage "to go" og jeg har 222 <_< Det er da en MARKANT forskel :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2011 Har lige regnet, og din er den rigtige.. Hvor mærkeligt <_< OG UNDSKYLD FOR SPAM! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2011 Jeg vil da rigtig gerne melde mig på banen. Jeg har efter egne beregninger også termin d 5 juli. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2011 3. juli MIG :loveshower Hvilken af vores ticker er forkert??Du er 5+0 og jeg er 5+1.. Termin er jo så med to dages forskel.. Men okay ;)Men du har 245 dage "to go" og jeg har 222 <_< Det er da en MARKANT forskel :rolleyes Har lige regnet, og din er den rigtige.. Hvor mærkeligt <_< OG UNDSKYLD FOR SPAM! Haha :D Det gør ikke noget, det var godt du fik løst mysteriet ;) Skriver dig straks på :yay Jeg vil da rigtig gerne melde mig på banen. Jeg har efter egne beregninger også termin d 5 juli. :loveshower Jep, du er noteret :loveshower Der er lidt forskel på mine egne beregninger, og lægens :) Men nu VED jeg tilfældigvis hvornår spiren blev undfanget :P så mon ikke jeg får ret i sidste ende :rolleyes Men jeg retter selvfølgelig til i terminerne hvis i bliver rykket til NF :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2011 I må også meget gerne skrive hvilket sygehus i skal føde på, og om i vil vide kønnet, eller det skal være en overraskelse (det er selvfølgelig frivilligt hvilke oplysninger man vil komme med ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2011 Går ud fra jeg hører til OUH.. Og vi vil vide kønnet :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2011 Hej :) Jeg vil gerne være med. Efter egen beregning her jeg termin den 12. juli skal føde på Hvidovre som sidst og vil (indtil videre) ikke vide kønnet. Hilsen Perlemor (rigtigt navn kommer når de 12 kritiske uger er veloverstået). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2011 Jeg skal føde på sydvestjysk sygehus (Esbjerg) og vi vil ikke vide hvilket køn det er, så det er en overraskelse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Hmm... Tror jeg vil melde mig under fanerne, officielt, herinde :) Jeg har, efter mine egne beregninger, termin 8 juli. Det bliver nok Odense Universitets Hospital, der skal have æren af mig, igen :loveshower Vi vil meget gerne vide kønnet, hvis det kan ses - jeg tager overraskelsen på forskud :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2011 Hmm... Tror jeg vil melde mig under fanerne, officielt, herinde :) Jeg har, efter mine egne beregninger, termin 8 juli. Det bliver nok Odense Universitets Hospital, der skal have æren af mig, igen :loveshower Vi vil meget gerne vide kønnet, hvis det kan ses - jeg tager overraskelsen på forskud :biglove Velkommen til :loveshower Du kommer straks på listen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Jeg vil også gerne med på! :loveshower Såvidt jeg kan regne ud, har jeg termin 10. juli (dagen efter vores bryllupsdag :kuller) og jeg skal føde i Aalborg. Vi plejer at kalde det "Sygehus Nord", men jeg tror bare det hedder Aalborg sygehus eller måske Aalborg Sygehus Nord :unsure Vi har ikke fastlagt os på, om vi vil vide kønnet endnu, men jeg TROR vi vil :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Jeg har lige tilladt mig at fremhæve den her tråd, ligesom den er i de andre TG'er :) Edit: Og TroldeMor: Tror du ikke, at tråden burde hedde TERMINSLISTE JULI 2012? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Juuuhuuuu Barbamama det var lige det vi ventede på :loveshower . Stort tillykke, hvor et det bare dejligt for Jer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Juuuhuuuu Barbamama det var lige det vi ventede på :loveshower . Stort tillykke, hvor et det bare dejligt for Jer. Tak!!! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Tager også chancen og vil gerne på terminslisten :glad Jeg testede positiv allerede da jeg var 3+3, men det var først søndag d. 30.10.2011 - på vores 1 års bryllupsdag og 3 dage før min fødselsdag, at vi var "helt" sikre da mens heldigvis ikke viste sig - og testen havde udviklet sig rigtig flot :loveshower Jeg har termin den 9. juli, og skal også føde på Aalborg Sygehus Nord. Havde også muligheden for Regionshospitalet Randers, men da jeg arbejder i Aalborg, er det mest praktisk med Aalborg Sygehus Nord ;) Vi vil ikke vide kønnet - selvom jeg da godt kan mærke, at jeg godt kunne gå hen at blive pænt nysgerrig :whistling Håber vi allesammen kommer til at følges hele vejen til en lille baby næste sommer :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Tager også chancen og vil gerne på terminslisten :glad Jeg testede positiv allerede da jeg var 3+3, men det var først søndag d. 30.10.2011 - på vores 1 års bryllupsdag og 3 dage før min fødselsdag, at vi var "helt" sikre da mens heldigvis ikke viste sig - og testen havde udviklet sig rigtig flot :loveshower Jeg har termin den 9. juli, og skal også føde på Aalborg Sygehus Nord. Havde også muligheden for Regionshospitalet Randers, men da jeg arbejder i Aalborg, er det mest praktisk med Aalborg Sygehus Nord ;) Vi vil ikke vide kønnet - selvom jeg da godt kan mærke, at jeg godt kunne gå hen at blive pænt nysgerrig :whistling Håber vi allesammen kommer til at følges hele vejen til en lille baby næste sommer :biglove Viiiiiiiiiiildt, det kan være, at vi mødes på fødegangen så! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Viiiiiiiiiiildt, det kan være, at vi mødes på fødegangen så! :loveshower :D det kunne da være lidt... Okay- vildt sjovt :glad Eller bare lige skulle til nogle undersøgelser/ skanninger samme dag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 Hvor sjovt :D Kan være Munck og jeg løber ind i hinanden også :) haha.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2011 :D det kunne da være lidt... Okay- vildt sjovt :glad Eller bare lige skulle til nogle undersøgelser/ skanninger samme dag :D Det kunne da være sjovt! :D Og skægt for jeg, Myliona og Munck, at I måske også støder på hinanden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2011 Du må også gerne skrive mig på... termin 5. juli skal føde på Hillerød sygehus - og vi vil gerne vide kønnet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2011 Jeg vil også gerne med på! :loveshower Såvidt jeg kan regne ud, har jeg termin 10. juli (dagen efter vores bryllupsdag :kuller) og jeg skal føde i Aalborg. Vi plejer at kalde det "Sygehus Nord", men jeg tror bare det hedder Aalborg sygehus eller måske Aalborg Sygehus Nord :unsure Vi har ikke fastlagt os på, om vi vil vide kønnet endnu, men jeg TROR vi vil :) Jeg har lige tilladt mig at fremhæve den her tråd, ligesom den er i de andre TG'er :)Edit: Og TroldeMor: Tror du ikke, at tråden burde hedde TERMINSLISTE JULI 2012? :P Jubiiiii!!! :loveshower Og fedt af du har fremhævet vores tråd, der selvfølgelig skal høre til i 2012 :blush :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2011 Tager også chancen og vil gerne på terminslisten :glad Jeg testede positiv allerede da jeg var 3+3, men det var først søndag d. 30.10.2011 - på vores 1 års bryllupsdag og 3 dage før min fødselsdag, at vi var "helt" sikre da mens heldigvis ikke viste sig - og testen havde udviklet sig rigtig flot :loveshower Jeg har termin den 9. juli, og skal også føde på Aalborg Sygehus Nord. Havde også muligheden for Regionshospitalet Randers, men da jeg arbejder i Aalborg, er det mest praktisk med Aalborg Sygehus Nord ;) Vi vil ikke vide kønnet - selvom jeg da godt kan mærke, at jeg godt kunne gå hen at blive pænt nysgerrig :whistling Håber vi allesammen kommer til at følges hele vejen til en lille baby næste sommer :biglove Stort tillykke, og velkommen til :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2011 Du må også gerne skrive mig på... termin 5. juli skal føde på Hillerød sygehus - og vi vil gerne vide kønnet Du er hermed på listen.... Velkommen til :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites