Sandie

Hvordan har i det nu ?

11 indlæg i dette emne

Synes ellers jeg havde det godt, kvalmen var næsten væk, ingen opkast, træthed forsvundet og 2 trimester skulle bare være godt..

Nu ligger jeg her på 2. dagen med migræne, kan simpelthen ikke komme af med det lort. Man må jo ikke tage medicin imod det, har dog alligevel taget en halv pille, skulle jo også gerne fungere som mor for min datter. hader at melde mig syg fra arbejdet men sådan må det jo være.. i morges da jeg kastede op kom der en del blod med, det jo desværre også bare normalt men fuck jeg synes det klamt.. hader at kaste op og det røde syn gør det ikk bedre..

Jeg har så ondt i maven, er sulten hele tiden, ligner en teenager med uren hud, har svamp for 5.gang allerede.har blærebetændelse.

Jooo jeg knuselsker at være gravid, men nej hvor jeg savner den friske og energiske mor jeg var for min datter for et par måneder siden.. har dårlig samvittighed <_<

Del dette indlæg

Min kvalme er også væk og jeg er heller ikke så træt mere :loveshower så det er dejligt det er ovre. Jeg er desværre blevet syg, ondt i hovedet, hals og så løber næsen hele tiden øv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kvalme aftager heldigvis også mere og mere.. Den har godt nok også været slem.. Men ellers synes jeg at jeg har det godt.. Er dog blevet vildt doven/træt i kroppen, så der sker ikke så meget.. Har jo droppet træning og zumba i min store frygt for at miste igen (og ja - ved det godt, men kæresten har sagt helt nej de første 3 mdr.!) og det sætter lidt sine spor.. Meen, nu tror jeg at jeg starter med at svømme en gang eller to i ugen og så vil jeg anskaffe mig en crosstrainer - så må den stå på lidt hjemme træning..

Ellers er alt vel, glæder mig til at skulle til NF.. yiepiehh.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en meget grum hovedpine om aften, og kaster stadig op dagligt, håber snart at det bliver bedere.

Min kats mad kan jeg bare ikke klare lugten af mere, så det er manden der må give den mad.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kvalme er væk, har hovedpine en gang imellem men det går gerne væk hurtigt, hvis jeg lægger mig lidt og ellers er der bare trætheden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kvalme aftager slet slet slet ikke... jeg har det ad H til... jeg kører på arbejde, med mange stop på vej derud, lægger mig så ellers på gulvet bag min plads og venter på at kvalmen bliver bedre, hvis jeg sidder op kaster jeg op :(

sys det er en "dårlig" undskyldning at melde mig syg pga graviditet, men jeg kunne måske godt møde senere... jeg har ingen energi til motion, in datter min mand osv osv....

kom energi til mig tak :)

men jeg eeeeeeeelsker at jeg er gravid og skal være mor igen :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kvalmen/opkast styrer stadig hele døgnet og lufter ud mindst 5 timer dagligt, da alle lugte pt. er forfærdelige. Jeg ser virkelig frem til den dag, hvor jeg ikke starter morgenen med opkast og kan sove igen.

Stadig ingen overskud, som vores datter desværre lider under (meget dårlig samvittighed). Heldigvis, har min dejlige mand taget hånd om oprydning, rengøring, tøjvask, madlavning og leg med datteren.

Er lykkelig for, at jeg har ham :biglove

Hvonår mon det vender ?? :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er det lidt bedre med kvalmen og opkast og har efterhånden flest af de gode dage. Men er stadig meget træt og lider en del af halsbrand i øjeblikket. Men prøver bare at se lyst på tingene.. Og i eftermiddag skal jeg til nf. Scanning, ihh hvor jeg glæder mig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke startet mine sidste 3 morgener med dumme toilet besøg :glad håber virkelig, at det er overstået for denne gang.

Har i dag været til NF, sund og rask lille bebs, med flot hjerterytme og meget aktiv. 1:13867 - blev så lettet og lykkelig bagefter :loveshower.

Hvordan går det med jer andre?

Kh Annette

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke startet mine sidste 3 morgener med dumme toilet besøg :glad håber virkelig, at det er overstået for denne gang.

Har i dag været til NF, sund og rask lille bebs, med flot hjerterytme og meget aktiv. 1:13867 - blev så lettet og lykkelig bagefter :loveshower.

Hvordan går det med jer andre?

Kh Annette

Dejligt.. Mon ikke det er slut for nu? Jeg er næsten helt over min kvalme.. Lækkert.. Og tillykke med NF - går og venter på at jeg bliver kaldt ind.. Glæææder mig..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, I wish... Men tør ikke håbe på det endnu :( Tak, krydser fingre for, at alt er ok hos jer også ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER