Besvaret March 21, 2012 Så er der nyt mavebillede her fra 29+4 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Hvor er det bare nogle FLOTTE maver har piger!! Her er min mave i uge 27 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Hvor er det bare nogle FLOTTE maver har piger!! Her er min mave i uge 27 Aihhh, den er fin Min linea nigra er slet ikke saa tydelig, men smider billede op imorgen, saa kan vi tyde paa dem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Jeg forstår simpelt hen ikke, hvordan man får lagt billeder ind... Synes jeg har forsøgt alt. Nogle der kan hjælpe? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Jeg forstår simpelt hen ikke, hvordan man får lagt billeder ind... Synes jeg har forsøgt alt. Nogle der kan hjælpe? Du kan måske hente hjælp i den guide jeg har lavet her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Mange tak :-) Tror bare jeg bruger vedhæft-funktionen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 28+6 Maven er i den grad vokset! Jeg er glad for den og har ikke taget videre meget paa. Jeg kan selv ane den Linea Nigra, selvom den godt nok er meget lidt tilstede - men den er der, over navlen. Og saa er maven faktisk skaev, ogsaa i dag Helt vildt stor bolle paa det billeder, men ved virkelig ikke, hvordan soennike ligger derinde, saa glaeder mig til jordemoder og den sidste scanning i april Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 WOOOOW, så kan jeg da vidst godt pakke min mave sammen igen!!! HOLY MAMA you have grown :loveshower Noah trives vidst hel perfekt i din hule! Synes jeg har svært ved at se den Linea Nigra. PS. Bare til orientering er du meget smuk ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 28 + 3 Så kommer min mave også her. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Hi hi, jeg synes vi er vokset en del begge to, men Noah breder sig vist lidt mere ud til siderne Flotte mavser, i hvert fald Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Fine maver både Camilla og Pandamor har :gravid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Fine maver både Camilla og Pandamor har :gravid :) Og også alle de andre! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Og også alle de andre! :kram Ja selvfølgelig! Mente bare, at jeg havde kommenteret på de andre flotte gravide kvinder, andet var der ikke i det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Jeg synes faktisk vi er en gruppe med ene smukke babybuler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Fine maver både Camilla og Pandamor har :gravid :) Tak søde Anita! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Wow! Sikke nogle flotte gravide damer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Berit - 26. marts 2012 - 28+3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Nårh, hvor ser du fin ud! Enig i at det er nogle meget fine maver, gruppen kan fremvise :D :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Ihh, endnu en fin mave, Berit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Så fik vi endelig taget os sammen til at få taget mavebilleder igen (det er også tre uger siden sidst, men synes nu ikke at det ser ud til, at der er sket det helt vilde) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Maven i uge 30+4 Fin, rund mave du har :gravid :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2012 Så er der nyt mavebillede fra i dag, hvor jeg er 34+2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2012 Fiiiine maver Jeg tog et billede til en lille powerpointhilsen til min soester, som havde polterabend uden mig igaar - 32+0 Del dette indlæg Link to post Share on other sites