Oprettet November 1, 2011 Hej alle :) Jeg har haft en profil herinde i et års tid, men har ikke brugt den. Men på det sidste er jeg begyndt at læse lidt med herinde, og det får mig fatisk til at føle mig en smule stalker-agtig :D , så jeg må vist hellere give mig til kende :blush Jeg er i starten af 30'erne, bor i Nordjylland, er gift, har to piger på henholdsvis 2 og 5, og håber på at vi kan gå i gang med babyprojekt nummer tre til foråret. Jeg skal "bare" lige fastansættes på mit arbejde først. :) Ellers er der vist ikke meget at fortælle lige nu, men det kommer nok :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Velkommen til, selvom du er "gammel" ;) :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Tak skal i have, allesammen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Velkommen til :balloons Håber at du snart bliver fastansat :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Hej Jeg er helt ny også, altså som i HEEEELT ny. Så nu prøver jeg lige at skrive et indlæg til dig. Så må vi se om det virker Jeg har forresten tre piger i alderen 2-7 år :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2011 Hej Jeg er helt ny også, altså som i HEEEELT ny. Så nu prøver jeg lige at skrive et indlæg til dig. Så må vi se om det virker Jeg har forresten tre piger i alderen 2-7 år :7himmel Også velkommen til dig også Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2011 Jamen så officielt velkommen. Glæder mig til at læse dine indlæg! Linda Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2011 Velkommen til :balloons Takker :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2011 Hej hej :balloons :balloons Velkommen til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2011 Velkommen til :balloons Dejligt du har givet dig til kende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites