Oprettet November 1, 2011 Hej tøser. Jeg ved ikke om det er ønsketænkning? Kan I se 2 streger? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Der er to streger på dem begge :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Jeg kan godt se en lille svag streg :loveshower Krydser fingre for at den udvikler sig i løbet af ugen :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Jeg kan også to streger på dem begge :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Hej tøser. Jeg ved ikke om det er ønsketænkning? Kan I se 2 streger? Jeg kan også se dem :D TILLYKKE Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Jeg kan også ane 2 streger på begge tests :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Jeg kunne også tælle 4 streger i alt! Jeg tør godt sige tillykke!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Jeg kan også se 2 streger på hver test. :loveshower Krydser fingre for den er der :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Jeg kan se 2 streger på hver sin test... Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Jeg kan også godt se den, især den venstre er tydelig. Håber der kommer mere farve i de næste dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Jeg kan godt se 2 streger på hver test, men de er meget svage. :glad Håber de bliver tydligere inden for de næste par dage :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Kan sagtens se nogen fine streger :) Hvor langt er du henne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 jeg kan også godt se alle 4 streger... håber at den er der.. stort tillykke..! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Kan sagtens se nogen fine streger :) Hvor langt er du henne? Jeg er vist ca. 4+3 nu... Testede også positiv med Victoria meget sent. Så er lidt spændt på om det udvikler sig til 2 fine røde streger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 :yay Jeg kan ogsaa se de positive streger :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Juhuu!!! Jeg kan uden problemer se to streger på begge tests! Tillykke!!!! :) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Jeg kan uden problemer også ane og se to streger på begge test... Stort tillykke med de positive test. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Kan også se 4 streger i alt. Håber de blivere klarere de næste par dage. Tillykke. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Ihh.... Jeg tror det betyder endnu én til juli termin :loveshower Jeg kan hvert fald se alle stregerne, så krydser fingre for at det udvikler sig :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 :glad Jeg kan da også se to streger x2, de er ikke helt tydelige - men mon ikke det kommer :loveshower Du kan evt vente et par dage med at teste igen - husk HCG øges hver anden dag (mener jeg - det er der helt sikkert andre piger der ved med sikkerhed ;)) Glæder mig til at følge testenes udvikling. :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Jeg kan også se dem. Tillykke søde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Der er vist ingen tvivl.. Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Jeg kan også se to streger på hver test :loveshower Tillykke :balloon Sikke en fed uge med så mange der er blevet :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2011 Jeg kan også godt se to streger på hver test :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites