Oprettet October 31, 2011 I Meyers kogebog står der i opskriften på honningkager, at man skal bruge en fordej bestående af 500 g honning og 500 g hvedemel. Men er der nogen, der ved, hvilken slags honning, det skal være? Det er jo nok ikke helt lige meget om det er det helt flydende eller om det er det der ret hårde noget? :help Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Du kan bruge hvilken som helst slags. Hvis det skal være flydende, og du kun har den faste, kan man vel varme det op lige så forsigtigt. Lige netop til kage, ville jeg nok bare vælge den billigste :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Du kan bruge hvilken som helst slags. Hvis det skal være flydende, og du kun har den faste, kan man vel varme det op lige så forsigtigt. Lige netop til kage, ville jeg nok bare vælge den billigste :-) Super! Tak for det :) Vi har flydende, så det tror jeg bare, at vi bruger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 det bedste er at bruge ikke varmebehandlet honning, jeg har altid min honning stående ved stuetemperatur så er det ikke helt umuligt at få ældtet fordejen sammen. har selv også lavet fordejen klar for nogle uger siden:whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2011 Glæder mig til at høre om det er en opskrift du kan anbefale. Så vil jeg også prøve den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2012 Er det ikke en opskrift i vil dele med os? Jeg elsker honningkager Del dette indlæg Link to post Share on other sites